[prasówka] Czy można przewidzieć rozwód?

1. Data: 2007-01-26 21:49:34

Temat: [prasówka] Czy można przewidzieć rozwód?
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

http://slub.onet.pl/1387193,1,obyczaje_artykul.html

ŁK

2. Data: 2007-01-26 23:19:19

Temat: Re: [prasówka] Czy można przewidzieć rozwód?
Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
wiadomości news:45ba765c$1@news.home.net.pl...

> http://slub.onet.pl/1387193,1,obyczaje_artykul.html

Powiem szczerze: nawet nie chce mi sie czytac ;) W PL tez dochodzimy do 60
%, ludzie starsi tez biora w tym udzial, taka moda... Wartosci spoleczenstwa
pseudo monogamicznego wziely w czache, kogo interesuje partner, kogo dzieci.
Wrazliwe jednostki sa nazywane jelopami...

Kri Z

3. Data: 2007-01-27 03:12:31

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

ps napisał(a):

> Powiem szczerze: nawet nie chce mi sie czytac ;) W PL tez
(snip)

Normalnie jak na forum onetu: "przeczytać nie przeczytam,
ale chętnie skomentuję" :->

ŁK

4. Data: 2007-01-27 05:38:31

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Powiem szczerze: nawet nie chce mi sie czytac ;) W PL tez dochodzimy do 60
> %, ludzie starsi tez biora w tym udzial, taka moda...

Czego dotyczy te 60% ? Bo chyba nie małżeństw, które się rozwodzą...

> Wartosci spoleczenstwa pseudo monogamicznego wziely w czache, kogo
> interesuje partner, kogo dzieci. Wrazliwe jednostki sa nazywane
> jelopami...

Generalizujesz albo współczuję Ci znajomych.

Monika

Odnośnie rozwodu..
Kobieta z dziećmi - szanse na związek ?
Rozwod cdn....
for ninnetta: really loveable dvd video - il etzi opgi kom - (1/1)
Polisa POSAGOWA PZU