prawdziwy Jezus

11. Data: 2007-07-22 09:29:50

Temat: Re: prawdziwy Jezus
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1 - l a s k a Mojżesza wrote:
> [...]
>
> A więc miał Boga za dobrego i to tak dobrego, jak nikogo
> innego. Mało tego, nawet jhesli te słowa nie są prawdziwe,
> to poszukiwania są prawdziwe, bo szukamy dobrego Boga, tak ?
> I jeśli Jezus nie tęsknił za dobrym Bogiem i było mu wszystko
> jedno, czy jest dobry, czy okrutny, to co was przy nim trzyma,
> obietnica życia wiecznego przy Bogu Tyranie ?
>
> Strasznie to żałosne, ale tak właśnie jest, aż żal
> ściska zawory, tak to jest smutne... Nic to, trza się
> z tego otrząsnąć i już. No więc jak, są pośród was ludzie
> odważni i poszukujący prawdy ? Czym mam to zrobić sam ?

Sam. Zadbaj o ochrony. Kask, nakolanniki, nałokietniki, kamizelkę
kuloodporną, tarczę... no i trenuj biegi.

michał

12. Data: 2007-07-22 10:11:52

Od: "(.) l a s k a Mojżesza" <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jul 2007 11:29:50 +0200, michał napisał(a):

> Sam. Zadbaj o ochrony. Kask, nakolanniki, nałokietniki, kamizelkę
> kuloodporną, tarczę... no i trenuj biegi.

:o)
Z bieganiem to u mnie najgorzej, brat, dzięki za dodanie ducha.

<oo>___ ~* - `@'-
( _ ) . _ ) ...........................................
dr Ewa

13. Data: 2007-07-22 10:12:35

Od: "(.) l a s k a Mojżesza" <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jul 2007 06:36:57 +0200, Panslavista napisał(a):

> Ja unosz? si? w przestrzeni, nawet bez skrzyde?, samochód jest przyziemny,
> nawet gdy jest dobrej marki.

Ok., masz rację, pomyślę nad zmianą bryki :o)

<oo>___ ~* - `@'-
( _ ) . _ ) ...........................................
dr Ewa

14. Data: 2007-07-22 10:18:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "(.) l a s k a Mojżesza" <a...@i...eu> napisał w wiadomości

> Ok., masz rację, pomyślę nad zmianą bryki :o)

proponuję skok ze spadochronem z balonu stratosferycznego ;P

15. Data: 2007-07-22 10:21:21

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :o)
> Z bieganiem to u mnie najgorzej, brat, dzięki za dodanie ducha.

a ponadto przywdziej pełną zbroję bożą ;P

16. Data: 2007-07-23 09:36:24

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"1 - l a s k a Mojżesza" <a...@i...eu> wrote in message

Dziwne teoryjki... proponuje mniej myslenia, intelektualizowania
i mniej siedzenia przed kompem,
a wiecej ruchu, zabawy, wypoczynku.
Gdy sie za duzo mysli to czlowiek zaczynasz sie zapętlać.

> No więc jak, są pośród was ludzie
> odważni i poszukujący prawdy ? Czym mam to zrobić sam ?

aaaaaaa, ktoś rozumiem ma to zrobic za Ciebie?
Duch

17. Data: 2007-07-23 10:19:43

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> a wiecej ruchu, zabawy, wypoczynku.
> Gdy sie za duzo mysli to czlowiek zaczynasz sie zapętlać.

> aaaaaaa, ktoś rozumiem ma to zrobic za Ciebie?

dobrze rozumiesz :)
Czuj Duch ;)

18. Data: 2007-07-23 12:07:33

Od: "(.) l a s k a Mojżesza" <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jul 2007 11:36:24 +0200, Duch napisał(a):

> Dziwne teoryjki...

A co w nich dziwnego ? No co najbvardziej Cię zdziwiło ?

Ap 17:5-7
5. A na jej czole wypisane imię - tajemnica: "Wielki Babilon.
Macierz nierządnic i obrzydliwości ziemi".

6. I ujrzałem Niewiastę pijaną krwią świętych i krwią świadków Jezusa,
a widząc ją zdumiałem się wielce.
7. I rzekł do mnie anioł: Czemu się zdumiałeś?
(BT)

:o)

<oo>___ ~* - `@'-
( _ ) . _ ) ...........................................
dr Ewa

19. Data: 2007-07-23 12:18:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a widząc ją zdumiałem się wielce.
> 7. I rzekł do mnie anioł: Czemu się zdumiałeś?

Drugi Babilon - jego era trwa od około 400 lat od narodzenia Jezusa - wtedy
nierządnica przybrała nowe szaty.

20. Data: 2007-07-23 12:22:34

Od: "(.) l a s k a Mojżesza" <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jul 2007 14:18:50 +0200, Panslavista napisał(a):

> Drugi Babilon - jego era trwa od oko?o 400 lat od narodzenia Jezusa - wtedy
> nierz?dnica przybra?a nowe szaty.

Jak to ? Możesz coś więcej na ten temat, proszę.

dr Ewa

Ps. Czy to Ty brat masz takie fatalne kodowanie czy ja ?

WYBORY
Co tutaj sie dzieje???
W sprawie "Panslavisty"
SKURWYSYNY!!!...