prezent

1. Data: 2002-05-21 11:32:46

Temat: Re: prezent
Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

np. ekspres do kawy, kombiwar

1. Data: 2002-05-21 11:33:28

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ostatnio myślę trochę o elektrycznej maszynce do mielenia(a to z tego
powodu
> że sama takowej nie mam a często by mi się przydała)

Hej,
Ja takowej nie mam - pewnie przez dłuższy czas sobie nie kupię bo nietanie
toto, używam ręcznej albo kupuję gotowe mielone... najczęściej jednak
rezygnuję z potraw z mielonego bo ręcznie mi się nei chce, a to sklepowe do
mnie nie przemawa....
Fajny pomysł na prezent, warto też czasem cos takiego skonsultować z resztą
gości, albo wręcz z samą młodą parą, nawet jeśli nie robią listy to może
mają jakieś preferencje.

Pozdrawiam, Aga

1. Data: 2002-05-21 12:25:32

Od: "Michał Waszkiewicz" <w...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem ostatnio - co prawda sobie - prawdziwą żeliwną patelnię grillową.
Rzecz dość oryginalna i przydatna do wielu (często zupełnie
nieskomplikowanych) kulinarnych eksperymentów. No i ma swoją wagę :)
pzdr,
MW

Użytkownik Anna Wojciechowska <s...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:acd9d8$e30$...@i...cyf-kr.edu.pl...

1. Data: 2002-05-21 12:27:53

Od: "AniaS" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli lubia jogurty, to pewnie się uciesza z jogurtownicy - wydaje mi sie,
ze to nie bardzo oklepany prezent....
AniaS

1. Data: 2002-05-21 12:35:36

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

AniaS wrote:

> Jesli lubia jogurty, to pewnie się uciesza z jogurtownicy - wydaje mi sie,
> ze to nie bardzo oklepany prezent....

A co to jest jogurtownica? Fabryka jakas?
Ja tam robie calkiem dobry jogurt w butelce
po Pepsi.

1. Data: 2002-05-21 13:16:35

Od: "Martek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje toster do robienia sandwichy, u mnie chodzi na okrągło, na pewno
sie przyda
Użytkownik "Anna Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:acd9d8$e30$1@info.cyf-kr.edu.pl...

1. Data: 2002-05-21 13:29:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 May 2002 11:22:37 +0000 (UTC), "Grzesio Ostrowski"
<e...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:

>Anna Wojciechowska <s...@p...onet.pl> napisa?(a):

>Heja!
>Kup komplet dobrych no?y - za t? sum? mo?na kupi? na prawd? prze?liczne i nie
>mniej u?yteczne no?e.
>Albo porz?dn? patelni? ?eliwn? [za t? sume mo?na kupi? patelni? na ca?e
>?ycie], albo lekko "dizajgnerski" komplet opakowa? na przyprawy albo rondel
>miedziany do konfitur.
>
>pozdr,
>nudny grzesio

nie daje sie w prezencie ostrych przedmiotow, ktorymi krzywde
mozna zrobic. ofiarowany musi za to zaplacic,. owszem, dowolna
sume ale jak komplikuje zycie!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-05-21 13:41:41

Temat: Re: prezent - lista
Od: "Monika B-W" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> same sztućce owszem, ale nie w walizce - za duża i nie ma jej gdzie
włożyć

Eeee tam, my dostalismy fajne sztucce, a walizka jako teczka chodzi z
moim mezem do pracy (juz 2 lata!).

Przy okazji potwierdzam, ze u nas lista prezentow sprawdzila sie
calkowicie. Dostalismy to, co chcielismy, praktycznie nic sie nie
powtorzylo, czesc rzeczy opisalismy szczegolowo, inne ogolnie,
zaznaczajac preferowane materialy i kolorystyke. Wpisalismy prezenty o
roznej rozpietosci cenowej tak, zeby kazdy mogl cos wybrac.

Ja sama dostaje cholery jak od kogos dostaje liste prezentow i
najtansza rzecza sa np. widelczyki do ciasta w cenie 350 zl/6 szt. I
nie tylko dlatego sie denerwuje, ze suma jest duza, ale z zasady
jestem przeciwna takiemu wydawaniu pieniedzy (kupilismy telefon
bezprzewodowy w podobnej cenie, zostal dopisany do listy).

:-) Monika

1. Data: 2002-05-21 13:46:34

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Wojciechowska napisał(a) w wiadomości: ...
>Mam pewien problem(raczej miły,ale zawsze problem), otóż wybieramy się z
>mężem na wesele i chcielibyśmy kupić młodej parze prezent,ale...

tak sobie mysle, co ja bym chciala. No i juz wiadomo - MultiRobi Zelmera
;))) (ale to ok. 400 zl, chyba ze dolaczy do tego prezentu jeszcze ktos?)

Albo garnek do gotowania makaronu (w mlodym malzenstwie podstawa wyzywienia
;) ) plus wkladka do gotowania na parze

albo z Boleslawca elegancki czajnik fajansowy do herbaty plus zestaw
sniadaniowo obiadowy na dwie osoby plus cukierniczka, sol-pieprz i inne
takie. Sliczne toto i popularne, w serialu Klan dajmy na to.

Margola

1. Data: 2002-05-21 14:24:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>sniadaniowo obiadowy na dwie osoby plus cukierniczka, sol-pieprz i inne
>takie. Sliczne toto i popularne, w serialu Klan dajmy na to.

a ja tam bym im kupila albo obraz albo lustro. nie wiem dlaczego.

Krysia (chyba juz leze za slupem)
K.T. - starannie opakowana

Pomozcie wymyslic haslo dla serwisu kulinarnego - ksiazki do wygrania! (troszke OT)
dobre danie
Festiwal Żurku w Krakowie
Pizza - Mapet(ka) dziekuje!
nadmierna podaz smietany i jaj