prezent

1. Data: 2002-05-21 14:48:14

Temat: Re: prezent
Od: Mikie <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

>albo lustro. nie wiem dlaczego.

1. Zeby sie w nim podziwiac
2. Zeby powiekszyc optycznie m2
3. Do sypialni...

;-)))

--
Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin

1. Data: 2002-05-21 15:01:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 May 2002 16:48:14 +0200, Mikie <m...@g...de>
wrote:

>>albo lustro. nie wiem dlaczego.
>
>1. Zeby sie w nim podziwiac
>2. Zeby powiekszyc optycznie m2
>3. Do sypialni...
>
>;-)))

to ja moge rzucac pomyslami, a Ty je bedziesz rozpracowywal i
tlumaczyl na ludzki, dobra?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-05-21 15:15:48

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:acd9d8$e30$1@info.cyf-kr.edu.pl...
> Moi drodzy!
>
> Mam pewien problem(raczej miły,ale zawsze problem), otóż wybieramy się z
> mężem na wesele i chcielibyśmy kupić młodej parze prezent,ale...
> jesli macie jakies pomysły to proszę o podpowiedz

Dla poczatkujacej zony i pani domu (w tym rowniez, a moze przede wszystkim -
kuchni)
waga kuchenna bylaby (IMHO) niezlym podarunkiem.
Teraz sa takie ladne wzory i tak duzy wybor....

pozdrawiam
ewelina

1. Data: 2002-05-21 16:55:44

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik evelyna <e...@r...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acdobc$bch$...@s...rmf.pl...

> Użytkownik "Anna Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:acd9d8$e30$1@info.cyf-kr.edu.pl...

Zestaw książek kucharskich ?
pozdr.Alex - Puck

1. Data: 2002-05-21 16:56:44

Od: Mikie <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> to ja moge rzucac pomyslami, a Ty je bedziesz rozpracowywal i
> tlumaczyl na ludzki, dobra?

Hehe, lepiej nie bo jak popuszcze wodze mojej fantazji... :-)))

Pozdrawiam znad pomidorkow z vinaigrette

1. Data: 2002-05-21 17:01:05

Od: Mikie <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Dla poczatkujacej zony i pani domu
[ciach]

IMHO prezent powinien byc bardziej dla obojga nowozencow (oczywiscie On
bedzie jadl co Ona ugotuje,ale mimo wszystko...)

Juz lepiej spioszki, sliniaczki, smoczki etc. ;-)))

1. Data: 2002-05-21 20:49:20

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 May 2002 14:29:44 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>nie daje sie w prezencie ostrych przedmiotow, ktorymi krzywde
>mozna zrobic. ofiarowany musi za to zaplacic,. owszem, dowolna
>sume ale jak komplikuje zycie!
>
>Krysia
>K.T. - starannie opakowana
...i splunac przez lewe ramie na czarnego kota....
;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Art(Gruby) {California}
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-05-22 04:23:47

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

evelyna wrote:
> [...]
> kuchni)
> waga kuchenna bylaby (IMHO) niezlym podarunkiem.
> Teraz sa takie ladne wzory i tak duzy wybor....

Widzialam kiedys w Muratorze wage wbudowana w blat kuchenny [nie wystawala z
blatu!]. Niestety, nie udalo mi sie tego odnalezc na ich stronie www, ale
zawsze mozna do nich napisac i zapytac o producenta i dystrybutora.
Przyznam, ze gdybym zmieniala swoje blaty, to wlasnie taka wage chcialabym
miec.
barbara

1. Data: 2002-05-22 05:43:08

Od: "Jola L-L" <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Wojciechowska <s...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:acd9d8$e30$...@i...cyf-kr.edu.pl...
> Moi drodzy!
>
> Mam pewien problem(raczej miły,ale zawsze problem), otóż wybieramy się z
> mężem na wesele i chcielibyśmy kupić młodej parze prezent,ale...
> ANia

polecam szybkowar czyli garnek cisnieniowy, to byl pierwszy zakup do kuchni
jak moj syn zamieszkal z narzeczona -od 1,5 miesiaca zona:))) i nie czekali
z tym do listy prezentow. Ale wiedze o przydatnosci Sebastian wyniosl z
domu...
ziemniaki- 8-10 min
gulasz 40 min
zupa z warzywami 20 min
kurczak duszony 35 min
kalafior - 2 min
jak oboje przychodza z pracy - to obiad myk, myk i sam sie robi:))), inne
zycie...

Jola L-L

Pomozcie wymyslic haslo dla serwisu kulinarnego - ksiazki do wygrania! (troszke OT)
dobre danie
Festiwal Żurku w Krakowie
Pizza - Mapet(ka) dziekuje!
nadmierna podaz smietany i jaj