prezent dla żony

1. Data: 2003-08-03 21:11:49

Temat: Re: prezent dla żony
Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota ja widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:

> Jaki prezent za 500-900 zł kupić żonie na piątą rocznicę ślubu?

Piękne rzeźbione szachy (no chyba, że nie lubi tej wspaniałej gry).

puchaty

2. Data: 2003-08-03 21:15:59

Temat: prezent dla żony
Od: "ja" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki prezent za 500-900 zł kupić żonie na piątą rocznicę ślubu?

3. Data: 2003-08-03 21:43:56

Od: "Bea" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ja" <j...@j...pl> napisał w wiadomości
> Jaki prezent za 500-900 zł kupić żonie na piątą rocznicę ślubu?

To całkiem spory budżet.
Na pewno jest sporo rzeczy o których marzy.
Możesz za to wybrać sie na wspólny weekend z całą otoczką

Bea

4. Data: 2003-08-04 07:01:49

Od: "" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki prezent za 500-900 zł kupić żonie na piątą rocznicę ślubu?

Aż tak źle?
Współczuję.

5. Data: 2003-08-04 10:31:17

Od: "tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki prezent za 500-900 zł kupić żonie na piątą rocznicę ślubu?

Jestes z zona juz 5 lat, wiec powinienes ja troche juz znac. Na prezent z
reguly wybiera sie to, co powinno osobie obdarowanej sprwic przyjemnosc. Ja
nie znam Twojej zony, wiec nie wiem.
Jedne kobiety cieszy bizuteria, inne kosmetyki, niektore marza o wspolnym z
mezem wypadzie np. w gory. Pomyslow cala masa. Pytanie - co lubi TWOJA zona?
Notabene, chcialbym miec problem z pozbyciem sie 900 zlotych :(
--
::. tomek .::::. tomczo1#wp.pl .::

6. Data: 2003-08-04 11:06:33

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki prezent za 500-900 zł kupić żonie na piątą rocznicę ślubu?
>
> witam

moze rzeczywiście jakis wspólny wypad ,a może zafundować żonie wypoczynek w
kurorcie SPA?
oprócz tego biżuteria, zegarek z osobistym wyznainem
miłości,perfumy,bielizna,jakieś cenne wydanie ksiązki,płyty.
wiem ze to prezenty standardowe i banalne ale kobiet lubia prazenty
niekoniecznie praktyczne czyli w żadnym wypadku pralka czy zelazko.
pozdrawiam
paula (w przyszłym roku piata rocznica ,ciekawe co mąż wymyśli :)

Dla kogo dzieci?
Bicie:( gdzie sie zglosic
Musze sie wygadac...
tata na urlopie wychowawczym - POTRZEBA