prezent ślubny

1. Data: 2005-07-31 18:19:55

Temat: prezent ślubny
Od: "Julia" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mój mąż jest chrzestnym i jego chrzestnica wychodzi za mąż. Ile kasy trzeba
dać na prezent bo nie mam pojęcia proszę o podpowiedzi.

2. Data: 2005-07-31 19:02:27

Temat: Re: prezent ślubny
Od: "Mariusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile kasy trzeba
> dać na prezent bo nie mam pojęcia proszę o podpowiedzi.

Ja od swojego dostałem 500zł !!! szok
Większość gości dała po 200 zł czasami 300zł.

I jezeli chodzi o prezenty to lepiej dać pieniądze
chyba że młodzi zrobili liste i chcą np. żelazko,
deske do prasowania itd... ale jezeli gosci sporo
to czasami moga byc dwa albo trzy prezenty takie same
tak wiec najbezpieczniej pieniądze...

Mariusz

-----
Auto Szyby K.R.Glass Maria Koberska
http://www.szybykoberski.pl
Ponad 8000 szyb samochodowych, profesjonalny montaz, atrakcyjne ceny,
wysylka szyb firma kurierska. - zapraszamy!

3. Data: 2005-08-01 05:53:09

Od: "Kasienia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja od mojej chrzestnej dostalam piekny obraz z kwiatami i z tylu rama jestv
podpisana ze to wlasnie od Niej prezent. Pieniadze sa super tylko po kilku
czy kilkunastu latach juz nie pamietasz ile od kogo a taka rzecz jest
naprawde wartosciowa i wiadomo kto ja dal!
Pozdrawiam
Kasienia

4. Data: 2005-08-02 09:14:14

Od: "Dominika Korona" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

chrzesni daja wiecej :) od "dalszej " rodziny, ale mniej od rodzicow :)
u nas dali po 1000zl.

ja chcialabym dostac obrazek swiety (z tylu z zyczeniami od chrzestnego i
jego rodzinki) ( taki prezent na lata) ale tomoje zdanie

pozdrawiam

5. Data: 2005-08-03 16:18:42

Od: "telka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika Korona" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> chrzesni daja wiecej :) od "dalszej " rodziny, ale mniej od rodzicow :)
> u nas dali po 1000zl.

To rodzice dają pieniądze dzieciom z okazji ślubu? Chore!
Syn mój się niedawno żenił, ani nam, ani rodzicom jego żony nie przyszło do
głowy, żeby im dawać jakieś pieniądze!
Przyznam, że pierwszy raz słyszę o takim "obowiązku".
A jeśli rodzice urządzają wesele, to też jeszcze dają pieniadze?

6. Data: 2005-08-04 01:13:03

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Moze nie chodzi o to swieto, ale ja jestem za dawaniem czegos co bedzie
pamiatka na cale zycie. Wiadomo, pieniadze tez mozna dac plus jakis dodatek.
Ja wyjezdzajac na stale za granice dostalam od chrzestnej slownik angielski
podpisany przez nia z zyczeniami powodzenia w nowym swiecie itd.. Mysle, ze na
prezent slubny tez mozna by podarowac cos do domu, obraz jest pieknym
prezentem.

7. Data: 2005-08-05 06:29:28

Od: "Dominika Korona" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> To rodzice dają pieniądze dzieciom z okazji ślubu? Chore!

a co robia rodzice?? albo urzadzaja wesele albo daja pieniazki....co w tym
dziwnego?

> Syn mój się niedawno żenił, ani nam, ani rodzicom jego żony nie przyszło
do
> głowy, żeby im dawać jakieś pieniądze!

hmmm....to jest dopiero dziwne

> Przyznam, że pierwszy raz słyszę o takim "obowiązku".
> A jeśli rodzice urządzają wesele, to też jeszcze dają pieniadze?

albo jedno albo drugie

8. Data: 2005-08-05 08:07:48

Od: "Magda" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ze na
> prezent slubny tez mozna by podarowac cos do domu, obraz jest pieknym

Obraz będzie piękny prezentem pod warunkiem, że zna się gust i oczekiwania
młodych.
Ja dostałam od chrzestnej obraz na urodziny. Niestety zupełnie mi się nie
podoba i do dzisiaj obraz leży w szafie.

Pozdrawiam,
Magda

9. Data: 2005-08-05 08:33:09

Od: "Aleksandra Mruczek" <p...@N...noping.org> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:
> [...]
> Ja dostałam od chrzestnej obraz na urodziny. Niestety zupełnie mi się
> nie podoba i do dzisiaj obraz leży w szafie.

Przeczytałam tę dyskusję i nie bardzo rozumiem.Tak, naprawdę każdy robi
prezenty taki na jakie go stac, bądź jaki może ofiarować.Faktem jest, że
miłe są prezenty z dziedziny sztuki, ale trzeba uważać na gust.Niedawno
braliśmy ślub,a ponieważ mamy juz swoje lata,nie było podziału na rodziców,
chrzestnych itp.To my organizowaliśmy imprezę i każdy zaofiarował nam to co
mógł.
pozdrawiam
ola (bez Halusi lat 3,5)

10. Data: 2005-08-05 09:33:02

Od: GosiaM <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dominika Korona napisał:

> a co robia rodzice?? albo urzadzaja wesele albo daja pieniazki....co w tym
> dziwnego?

a ja tak z innej beczki a jesli sie rodzice pobieraja to czy dzieci im
wyprawiaja wesele lub daja pieniadze?

> hmmm....to jest dopiero dziwne

a co w tym widzisz dziwnego?

pozdrawiam