probemy z równowagą

1. Data: 2004-02-14 18:08:06

Temat: probemy z równowagą
Od: "Słoneczko" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie ,

Chciała bym się zapytać państwa czy, uważacie że należy się zgłosić do
lekarza z tą dolegliwością, mam tu namyśli problemy z utrzymaniem równowagi,
towarzyszą temu zawroty głowy. Jestem młodą osobą, wiec wykluczam powiązania
z wiekiem, także nie zauważyłam żeby miało to związek z odwodnieniem czy tez
dużym wysiłkiem fizycznym.

Dziękuję z góry za odpowiedz

2. Data: 2004-02-14 19:35:55

Temat: Re: probemy z równowagą
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Chciała bym się zapytać państwa czy, uważacie że należy się zgłosić do
> lekarza z tą dolegliwością

TAK nalezy sie zglosic

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

3. Data: 2004-02-14 23:21:40

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend Słoneczko ( n...@p...com ) wrote :
> Witam serdecznie ,
>
> Chciała bym się zapytać państwa czy, uważacie że należy się zgłosić do
> lekarza z tą dolegliwością, mam tu namyśli problemy z utrzymaniem
> równowagi, towarzyszą temu zawroty głowy.

Tak. Laryngolog i neurolog.
Pzdr.
Iwona

Proszę o pomoc!! Poważne !! wydziela się ropa...
[Wawa] wymioty, temperatura itd - grypa czy zatrucie?
ciąża a rentgen
problem z nowymi okularami
W-a Brzeska - klinika jednego dnia