problem

1. Data: 2002-12-11 12:48:11

Temat: problem
Od: "Ona" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

To znów ja z moim monotematycznym pytaniem na temat fryzjerstwa

1. Data: 2002-12-11 12:57:10

Temat: Re: problem
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ona" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> To znów ja z moim monotematycznym pytaniem na temat fryzjerstwa
> ???

Bedziesz to pytanie zadawac co dziesiec minut?

Kaska

1. Data: 2002-12-11 13:10:05

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" <k...@N...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Użytkownik "Ona" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Bedziesz to pytanie zadawac co dziesiec minut?
>
> Kaska
juz tyle nakrzyczala na grupie reg.gorny-slask!
przeciez tam otrzymalas odpowiedz
Ilona

Baza Artdeco - rozwiazanie zagadki
problem
coś błyszczącego na skórę
Decore - czytałam wątek, nie uwierzyłam no i mam :)
podklad Mariza