problem

1. Data: 2000-02-24 13:25:48

Temat: Re: problem
Od: Mariusz Grzeca <m...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Feb 2000, nycpd wrote:

> Jestem zalamany.

Znow? Cos ostatnio czesto...
Ciekawe jaki bedziesz zalamany, jak przez miesiac bede sie upewnial,
ze masz zapchana skrzynke pocztowa...

1. Data: 2000-02-24 13:26:23

Temat: problem
Od: "nycpd" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zalamany. Mam 27 lat stracilem super prace na kierowniczym stanowisku
w zachodniej firmie reklamowej z powodu reorganizacji w firmie.
Bylem zawsze bardzo energiczny samowystarczalny i odporny. Teraz nie moge
znalesc nowej pracy poniewaz albo mam za wysokie kwalifikacje albo za
niskie. Siedze w domu na internecie przez 14h biore 40mg prozacu i spie
sprzatam jeszcze i dbam o higiene. Czesto placze nic mnie nie interesuje moj
zwiazek chyba sie rozpadnie bo nie mam juz na nic ochoty. Nie bede was
prosic o pomoc bo wiem ze nikt mi nie pomoze.
Moze przejdzie samo a jak nie to nie wiem
pozdrawiam
nycpd

1. Data: 2000-02-24 17:18:28

Od: "DrYazzgod" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz Grzeca <m...@z...mimuw.edu.pl> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.10002241424020.28615-100000@zo
diac.mimuw.edu.pl.
..

> Znow? Cos ostatnio czesto...
> Ciekawe jaki bedziesz zalamany, jak przez miesiac bede sie
> upewnial, ze masz zapchana skrzynke pocztowa...

Gosciu wyluzuj i nie strasz. Serwer tepsy oszalal, a Ty sie
pienisz i gadasz z kopiami oryginalnego postu. Jezeli lubisz gadac z
maszynami to spadaj na pl.test i nie zawracaj glowy, bo niedlugo
Twoich odpowiedzi na kopie bedzie wiecej niz samych kopii. A wtedy sam
zostaniesz spamerem i inni beda sie upewniac, ze masz zapchana
skrzynke pocztowa.

DrYazzgod

1. Data: 2000-02-25 08:36:06

Od: Mariusz Grzeca <m...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Feb 2000, DrYazzgod wrote:

> Gosciu wyluzuj i nie strasz. Serwer tepsy oszalal, a Ty sie
> pienisz i gadasz z kopiami oryginalnego postu.

Ja mam wyluzowac? To byla zgryzliwa uwaga wypowiedziana zartobliwym
tonem. A serwery nie szaleja, tylko miewaja uposledzonych
uzytkownikow.

> A wtedy sam zostaniesz spamerem i inni beda sie upewniac, ze masz zapchana
> skrzynke pocztowa.

Uuuu, boje sie. "Inni" moga mnie pocalowac w miejsce, gdzie plecy
traca swa szlachetna nazwe - mam procmaila i spamerow w /dev/null

1. Data: 2000-02-25 08:55:58

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Mariusz Grzeca <m...@z...mimuw.edu.pl> na
pl.sci.psychologia napisał(a):

>Ja mam wyluzowac? To byla zgryzliwa uwaga wypowiedziana zartobliwym
>tonem. A serwery nie szaleja, tylko miewaja uposledzonych
>uzytkownikow.

No tez czasami :) Ale news.tpsa.pl czy tam news.tpnet.pl nie ma juz od
jakiegos czasu admina no i szopki sie dzieja...
BTW widzialem powtorki wypuszczone spod Netszkapy i FA, wiec tak do
konca nie jest to wina czytnika. Fakt, ze powtarzajacych sie postow z OE
wychodzi, jednak nie 100% :)

>Uuuu, boje sie. "Inni" moga mnie pocalowac w miejsce, gdzie plecy
>traca swa szlachetna nazwe - mam procmaila i spamerow w /dev/null

Wczoraj jeden spamer od frajerow mnie wyzwal.. to go pląknąłem na 9999
dni - zmadrzeje przez ten okres :)

BTW mysle, ze na tym mozna zakonczyc dysputy o mnozeniu postow -
niedlugo nawet na pl.test beda dyskutowali o tym... ;)))

pozdrawiam,

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

... You can only live once, but if you do it right, once is enough.

1. Data: 2000-02-25 09:36:43

Od: "DrYazzgod" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz Grzeca <m...@z...mimuw.edu.pl> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.10002250926240.25551-100000@zo
diac.mimuw.edu.pl.
..

> Ja mam wyluzowac? To byla zgryzliwa uwaga wypowiedziana
> zartobliwym tonem.

Jezeli, to byla zgryzliwa uwaga wypowiedziana zartobliwym tonem,
to potraktuj moja tak samo.

> A serwery nie szaleja, tylko miewaja uposledzonych uzytkownikow.

Zgadzam sie, ze uposledzonych, ale nie uzytkownikow lecz adminow.

> "Inni" moga mnie pocalowac w miejsce, gdzie plecy traca swa
> szlachetna nazwe - mam procmaila i spamerow w /dev/null

HA, ale z Ciebie macho. Jestem zmuszony uciac te dyskusje, bo
smiertelnie mnie przeraziles i nie wiem co ze mna bedzie jak Ci
podpadne :-))

DrYazzgod

1. Data: 2000-02-25 13:34:49

Temat: Odp: problem
Od: "Katarzysia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aleeeeeeee dyskusja, mysle ze gdzies zgubiliscie watek...
A co z TYM ktory wzywal pomocy?????

Kas

1. Data: 2000-02-25 17:08:10

Od: "DrYazzgod" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzysia <k...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> Aleeeeeeee dyskusja, mysle ze gdzies zgubiliscie watek...
> A co z TYM ktory wzywal pomocy?????

A ktos wzywal pomocy ? Sorry, nie zauwazylem :-))

DrYazzgod

1. Data: 2000-02-25 17:41:59

Od: "Katarzysia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DrYazzgod <D...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:_Fyt4.5081$W...@n...tpnet.pl...
> Użytkownik Katarzysia <k...@p...fm> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

> A ktos wzywal pomocy ? Sorry, nie zauwazylem :-))

No tak, moze nie doslownie...ale jednak...
A Ty co bys zrobil ma jego miejscu:)))

1. Data: 2000-02-25 21:18:28

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

DrYazzgod napisał(a) w wiadomości: <_Fyt4.5081>> A co z TYM ktory wzywal
pomocy?????

> A ktos wzywal pomocy ? Sorry, nie zauwazylem :-))
>
> DrYazzgod

No problem panie dr, juz i tak dawno utonal............bul, bul.......
Alez tu sie luz zrobil, rany, czy to przesilenie wiosenne, czy co.
A wlasciwie o jaka pomoc on wolal, wie ktos? ;-))

Bozena
Kubus Fatalista

Od ML do Bartka Nagornegoo
zdrowie psychiczne- konferencje