spostrzeżenia z WC

1. Data: 2000-02-24 13:25:21

Temat: spostrzeżenia z WC
Od: Plum <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to nie jest najlepsza grupa dla moich przemysleń, ale bardziej
pasujacej nie znalazłam.
Nie wiem czy tez macie takie same spostrzeżenia jesli chodzi o zasady
korzystania z WC przez przedstawicieli obu płci.
Moje sa nastepujace:
Kobiety do toalety w miejscach publicznych przeważnie chodzš parami lub
tez większš grupš. Sama tak robie i tak do końca nie wiem dlaczego. Może
jest to miejsce tak intymne, że sprzyja zwierzeniom?
Natomiast mężczyźni korzystajšc z kabin (mówie o spostrzeżeniach z
toalet koedukacyjnych) notorycznie nie zamykajš drzwi od kabiny. Czy
ktoś potrafi mi odpowiedzieć dlaczego? Może ich to nie krepuje, ale ja
ilekroć trafie na taka sytuacje to naprawdę nie wiem co zrobić. Udać, że
wszystko jest w porzšdu, wyjśc i wrócic później?
Renata

1. Data: 2000-02-24 13:55:29

Temat: Re: spostrzeżenia z WC
Od: Mariusz Grzeca <m...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Feb 2000, Plum wrote:

> [...]
> ilekroć trafie na taka sytuacje to naprawdę nie wiem co zrobić. Udać, że
> wszystko jest w porzšdu, wyjśc i wrócic później?

Wykrzyknosc - "Oooo, jaki krasnalek!!" i sie rozesmiac. Mozesz miec
pewnosc, ze nastepnym razem szczelnie zamknie drzwi i upewni sie,
ze nikt go nie widzi.

1. Data: 2000-02-24 14:15:23

Od: Mariusz Grzeca <m...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Feb 2000, Mariusz Grzeca wrote:

> Wykrzyknosc

ze co? mialo byc "Wykrzyknac". Czasami mozna sie zalamac, jak czlowiek
zaczyna czytac wlasne posty ;-)

1. Data: 2000-02-24 14:37:12

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Mariusz Grzeca <m...@z...mimuw.edu.pl> na
pl.sci.psychologia napisał(a):

>ze co? mialo byc "Wykrzyknac". Czasami mozna sie zalamac, jak czlowiek
>zaczyna czytac wlasne posty ;-)

A cancel to co ? ;))
pzdr.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...Drive A: not responding... Formating drive C: instead

1. Data: 2000-02-24 14:42:05

Od: Mariusz Grzeca <m...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Feb 2000, Bartek Nagorny wrote:

> A cancel to co ? ;))

eee. siedza tu tacy jedni i sledza kazdy post, ktory sie pojawia. ;P
cancelem nic sie nie ukryje ;)

1. Data: 2000-02-24 15:00:10

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Mariusz Grzeca <m...@z...mimuw.edu.pl> na

>eee. siedza tu tacy jedni i sledza kazdy post, ktory sie pojawia. ;P

Tylko na tej, na innych nie ;)

>cancelem nic sie nie ukryje ;)

Eee.. zauwaz czas reakcji - 15:15 - 15:37 :) Zdazylbys i 100 ich wyslac
;)
Dobra, mysle, ze tu trza EOT a Ty.. musisz sie wyspac jednak...
BTW Jakby ktos chcial plonkowac to mnie moze juz po message-ID,
wprowadzilem tam swoja stala :))

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...There are no bugs, only unrecognized features.

1. Data: 2000-02-24 15:09:09

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Plum <p...@p...onet.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>Kobiety do toalety w miejscach publicznych przeważnie chodzš parami lub
>tez większš grupš. Sama tak robie i tak do końca nie wiem dlaczego. Może
>jest to miejsce tak intymne, że sprzyja zwierzeniom?

A nie balabys sie, ze ktos oprocz kolezanki moglby uslyszec Twoje slowa?
Pewnie tak, wiec to chyba nie to..

>Natomiast mężczyźni korzystajšc z kabin (mówie o spostrzeżeniach z
>toalet koedukacyjnych) notorycznie nie zamykajš drzwi od kabiny. Czy
>ktoś potrafi mi odpowiedzieć dlaczego?

Moze po prostu dlatego, ze mezczyzna zwykle gdy zalatwia swoje potrzeby
stoi tylem do drzwi i ew. intruz/ka nie zauwazy od razu jego... cohones
;)

>Może ich to nie krepuje, ale ja ilekroć trafie na taka sytuacje to naprawdę
>nie wiem co zrobić.

Mysle, ze krepuje - mnie by krepowalo, dlatego o ile musze skorzystac to
jednak sie zamykam. Co prawda nienawidze tego robic w publicznych
przybytkach.. Uraz psychiczny - ciagle pamietam pewna miejska...
"toalete" w Uzbekistanie. Sprzatano tam po raz ostatnio jakies 10 wiekow
temu..........

>Udać, że wszystko jest w porzšdu, wyjśc i wrócic później?

Mysle, ze "przepraszam" powinno zalatwic sprawe ?

Bartek

"I've seen things you people wouldn't believe (...) All those moments will be
lost in time, like tears in rain. Time to die.." , Roy Batty, Blade Runner, 1982
b...@k...kalisz.pl

1. Data: 2000-02-24 17:18:29

Od: "DrYazzgod" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz Grzeca <m...@z...mimuw.edu.pl> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.10002241510040.22292-100000@zo
diac.mimuw.edu.pl.
..

> ze co? mialo byc "Wykrzyknac". Czasami mozna sie zalamac, jak
> czlowiek zaczyna czytac wlasne posty ;-)

I tego Ci zycze jak czytam Twoje posty, ktore sa odpowiedziami na
kopie niezawinione przez autorow oryginalow.

DrYazzgod

problem
Od ML do Bartka Nagornegoo
zdrowie psychiczne- konferencje