problem

1. Data: 2003-10-02 08:07:59

Temat: problem
Od: "mm" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry ze to moze byc drugi raz, ale wczoraj napisalam to samo i nie widze
swojego posta ;)
mam nast. problem.
na dzialce mam oczko wodne z wody plynacej nie wiadomo co zawierajacej.
oczko to za delikatnie powiedziane, bo ma wymiary malego basenu i dochodzi
do 2m glebokosci. z jednej str woda wplywa, miesza sie ze stojaca a z
drugiej strony wyplywa. podloze jest gliniaste. i w tym problem-nie wiem co
zrobic, zeby bylo czystsze i mialo mniej glonow...ryby nie pomogly za
wiele...
pomozcie!!!
pozdr
mm

2. Data: 2003-10-02 08:24:15

Temat: Re: problem
Od: "mm" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

juz wiem czemu go nie widze- wrzucilo go tutaj, bo ma ten sam tytul... ;(
przepraszam za zasmiecanie czyjegos tematu ;)
pozdr
mm

Pnącze z owocem
Test