problem natury fizjologicznej

następny post »
Data: 2005-06-20 21:50:20
Temat: problem natury fizjologicznej
Od: kober <kubawydra@_tnij_.o2.pl>

witam,
od jakiegos czasu nurtuje mnie nastepujacy problem. otoz po wypicu
wiekszej niz 0.5l ilosci plynow, _musze_ udac sie, w niedlugim czasie,
"za potrzeba". o ile pijac 3 browarki w jakims pubie, nie jest to wielki
problem, o tyle na maratonie mtb w zyrardowie w ciagu 4h30 jazdy
musialem zatrzymywac sie 3 razy. do tego skorzystalem z toalety raz, tuz
przed startem oraz raz, tuz po przekroczeniu linii mety, co daje az 5
"wyjsc" w 5h :c.
wieczorem przed startem wypilem 1l soku, rano w niedziele jakies 0.3l,
tuz przed startem z 0.2l plynow i okolo 1.25l podczas maratonu...
tymczasem moi koledzy pijac - mniej, wiecej - tyle co ja, "za potrzeba"
udali sie w sumie 2 razy w ciagu tylu godzin.

wiem, ze to temat niekoniecznie na ta grupe, ale moze ktos ma podobny
problem i pomoze mi okreslic przyczyne, albo wykazac koniecznosc wizyty
u lekarza :D.
mam 24 lata, 1.78m, 70kg.

pozdrawiam
kober