problem symbionisty....

1. Data: 2000-11-07 11:35:35

Temat: Re: problem symbionisty....
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby to było takie proste, to na świecie byłby raj.
Swiat bylby rajem, gdyby nie trzeba bylo nic robic ;)

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-11-08 19:42:09

Od: "Kuba 2099" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> a czemu niektorzy uwazaja, ze lenistwo to cos zlego?

Zależy co kto uważa za lenistwo!
- jeżeli siedzisz sobie (leżysz) oglądasz kilka godzin telewizję, a twoje
sprawy czekają na ciebie to jest normalne lenistwo, które prawdopodobnie
podoba się Tobie a nie podoba zwierzchnikowi / rodzicom / opiekunom
- natomiast jeżeli przez dwie godziny chodzisz po domu, od okna do okna,
patrzysz na mokrą ulicę, nie wiesz co masz ze sobą zrobić, nie bawi cię już
telewizja, komputer czy nawet koleżanka, a mimo to robota, która czeka
pozostaje nie tknięta, to takie lenistwo jest ZŁE i za razem najtrudniejsze
do pokonania, bo jak mam zabrać się do pracy, skoro nie chce mi się nawet
oglądać TV?

pozdrowienia
Kuba 2099

1. Data: 2000-11-08 23:03:36

Od: "Giggle" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-11-10 16:53:03

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"Giggle" <r...@p...wp.pl> wrote in message

> a czemu niektorzy uwazaja, ze lenistwo to cos zlego?

Gdyby wszyscy byli leniami, nie byloby ludzi na swiecie, bo nie byloby komu
chleba piec, ani ziarna zasiac, ani zrywac nawet owocow z drzew.
Moze tobie by sie to podobalo.
Mi sie zdaje, ze najlepszym lekarstwem na lenistwo, sa baty.

jakub

1. Data: 2000-11-10 16:56:43

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

> a czemu niektorzy uwazaja, ze lenistwo to cos zlego?

Jest podziwu godny, ze nie lenie pisza na koputorze!!!

jakub

1. Data: 2000-11-10 17:26:48

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"Kuba 2099" <k...@b...pl> wrote in message
> [...]
najtrudniejsze
> do pokonania, bo jak mam zabrać się do pracy, skoro nie chce mi się nawet

Taki, ktory CHODZI jeszcze nie jest kompletnym leniem.:-)

Pozdrawiam,
jakub

1. Data: 2000-11-12 19:22:43

Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Giggle" <r...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> a czemu niektorzy uwazaja, ze lenistwo to cos zlego?
------------ coś Ty - lenistwo złe? jest przecież motorem postępu
zważ, że gdyby ludziom nie przeszkadzało pranie ręczne gdzieś w rzeczce,
nie wynależliby pralki - automatycznej i jeszcze z suszarką....
tylko cholera nie prasuje i rzeczy na półkach nie układa....
nic tylko - leniwi! do dzieła! trzeba jeszcze to udoskonalić !

1. Data: 2000-11-12 21:41:56

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <p...@g...pl> wrote in message news:8umsdv$fr7$1@news.tpi.pl...
> [...]
> tylko cholera nie prasuje i rzeczy na półkach nie układa....
> nic tylko - leniwi! do dzieła! trzeba jeszcze to udoskonalić !

Ladnie to wykombinowalas.:-)))
Bieda w tym, ze nie lenie to wynalezli, a lenie nawet korzystac z tych
udogodnien sie lenia.:-)

jakub

1. Data: 2000-11-12 22:02:39

Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>"jacob bekker" <j...@f...net>

>Bieda w tym, ze nie lenie to wynalezli, a lenie nawet korzystac z tych
udogodnien sie lenia.:-)
Ależ lenie, tyle, że umotywowane a kiedy cel został osiągnięty zniknęła
motywacja no i się lenią. Co mieliby robić ??? :-)))

--
Wysłane przez Pierwszy Polski Filtr Niusów 5.0
http://www.trzcionk.priv.pl/programy/ppfn.html

Do Zuzy
Tasia i Ania
kursy kwalifikacyjne