Zuzanna Celmer - gdzie udziela porad?

1. Data: 2000-11-05 06:16:26

Temat: Zuzanna Celmer - gdzie udziela porad?
Od: "hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję jakiś namiar na to gdzie przyjmuje znana Pani Psycholog Zuzanna
Celmer. Chyba ktoś z Warszawy byłby najlepiej poinformowany
hans1

1. Data: 2000-11-20 21:21:20

Temat: Re: Zuzanna Celmer - gdzie udziela porad?
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hans1 <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8u2vra$aos$...@n...tpi.pl...
> Potrzebuję jakiś namiar na to gdzie przyjmuje znana Pani Psycholog Zuzanna
> Celmer. Chyba ktoś z Warszawy byłby najlepiej poinformowany
> hans1

Po co Ci pani Celmer (czytałem jej felietony w latach chyba 90-tych ) -
pewno i tak jest droga.
Co znowu się stało - pomogę
W razie czego na priv-a
Pozdrowienia
--
Marcin Wojtkowiak
m...@p...onet.pl

Re: Mazenia studenta jakby kogos interesowalo.
Mozna sie przylaczyc?
Co zrobić - "miłość" po raz n-ty
fajana praca - glupia praca, a przyszlosc
pierdolnięta?