problem z mężem-wymienić !!!!

1. Data: 2002-08-18 18:48:20

Temat: Re: problem z mężem-wymienić !!!!
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamfora - odpowiedź
1. raczej bym nigdy nie siedziała w domu, z wyboru
no chyba że bardzo trzeba byłoby
2. oczywiście, że wziął na siebie część obowiązków,
no ale czy planjąc kolejny dzień - za jego najwazniejszy pkt. uznałabyś
zapłacienie rachunku?
on mówi że zapłcił, ja bym to zrobiła między innymi zajęciami
3. fakt, moje kupmele się trochę dziwią, ale nie rozmawiam z nimi na temat
moich bolączek
dlatego piszę do Was.
pozdr.

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-08-19 07:50:32

Od: "tren R" <t...@2...dupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

ufolud Joanna rozstawil szeroko macki, splunal i cicho
<news:ajjpg3$g0q$1@news.tpi.pl> zapiszczal:

> Cały świat jest pełen takich zawiedzionych kobiet. Jak myślisz,
> dlaczego?

to bardzo ciekawa teoria
a co z mezczyznami?
nie istnieja zawiedzeni mezczyzni?
IMHO swiat jest pelen zawiedzionych mezczyzn.

po co od razu mowic o kobietach?

pzdr

--
trenR
gg #1290613

1. Data: 2002-08-19 08:34:22

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Cały świat jest pełen takich zawiedzionych kobiet. Jak myślisz,
> dlaczego?

IMHO sa dwa powody - po pierwsze, kobiety sie zmienily, a mezczyzni
nie umieja sie do tego dostosowac. Po drugie - "bezstresowe" wychowanie
skutkuje bezstresowym podejsciem do zycia. Chcecie miec dobrych mezow,
wychowujcie lepiej swoich synow ;)

JGrabowski

1. Data: 2002-08-19 08:39:33

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> kocham tego skurczybyka,
> no ale zauważam u siebie narastającą nienawiść .....
> chyba zmienię go "na lepszy model" :-))))

Szybka jestes - w kwietniu slub i juz chcesz go zmieniac? To co,
wedlug Ciebie wziac slub to jak splunac? Popracuj troche nad
nim, zamiast narzekac. Meza trzeba sobie wychowac ;) No i po
co namowilas go do zmiany pracy? Przynajmniej by pracowal,
a tak - masz za swoje. Chorobliwa ambicja kobiet moze czasami
doprowadzic do zupelnie przeciwnych skutkow, zwlaszcza ze
facetow zazwyczaj denerwuje takie gadanie typu "zmien prace,
bo stac cie na wiecej". Kazdy sam wie, na ile go stac, a jego jak
widac na wiecej stac nie bylo...

JGrabowski

1. Data: 2002-08-19 08:54:26

Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jasne kolejna mądra teoryjka w stylu
- co narzekacie kobiety - same jesteście sobie winne
bardzo mądre spłaszczenie rzeczywistości społecznej !!!!

1. Data: 2002-08-19 09:29:13

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojus" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> jasne kolejna mądra teoryjka w stylu
> - co narzekacie kobiety - same jesteście sobie winne
> bardzo mądre spłaszczenie rzeczywistości społecznej !!!!

Oczywiscie, ze _takze_ jestescie winne. Cudow nie ma - gdyby to
tylko faceci byli wszystkiemu winni, to wam by za dobrze bylo.
I warto pomyslec dlaczego - jak napisala Joanna - tyle jest
zawiedzionych kobiet. Bo te "zawody" nie biora sie znikad, a
trudno przy zdrowych zmyslach przypuszczac, ze cala meska
populacja sklada sie z durniow i nierobow (jak sugeruja tutaj
niektore panie), skoro jak dotad calkiem niezle nam szlo. No,
chyba ze zaczniemy pisac alternatywna historie na wzor radziecki
i udowadniac, ze np. przed Einsteinem pani X juz dawno wiedziala,
ze E=mc2. ;)) Moze masz pecha i trafilas na leniwego debila,
ale - jak sadze - jestescie wspolczesnie typowym przykladem pary
progresywnej kobiety i wycofujacego sie faceta. Nie wszyscy
mezczyzni lubia progresywnosc kobiet - on czuje sie byc moze
zagrozony, albo buntuje sie przeciw Tobie, co skutkuje
zazwyczaj idiotycznym zachowaniem "na opak" i czyms w
rodzaju sabotazu.

JGrabowski

??
Asertywnosc