problem z nadgarstkiem po złamaniu kości przedramienia

Data: 2008-12-17 10:17:35
Temat: problem z nadgarstkiem po złamaniu kości przedramienia
Od: i...@a...pl

Witam,
parę lat temu złamałem obie kości przedramienia, długo trwało zanim
się zrosły, niestety kość promieniowa jest krótsza o ok. 1,5 cm. Różni
lekarze dość sceptycznie podchodzą do zadania wydłużenia tej kości lub
skrócenia kości promieniowej, zawsze to jakaś ingerencja. Mam jednak
coraz większy problem z nadgarstkiem a raczej bólem. Podobno może
chodzić, między innymi, o główki obu kości przedramienia a raczej o
staw między nimi, który uległ uszkodzeniu.
Co robić? Jeśli tak dalej pójdzie, to pozostanie mi tą rękę jakoś
unieruchomić.