problem z prąciem

1. Data: 2006-10-24 19:05:42

Temat: problem z prąciem
Od: "lesio" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od tygodnia mam problem z prąciem. Na żołądziu wyrosły mi dziwne krostki,
dosłownie kształt małych kwiatuszków, bardzo mnie to swędzi i wydziela się
jakas woda z tego, pomózcie prosze co mam robić!!do lekarza sie wstydze

pozdrawiam lesio

2. Data: 2006-10-24 19:19:58

Temat: Re: problem z prąciem
Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lesio" <t...@t...net> napisał w wiadomości
> [...]
> jakas woda z tego, pomózcie prosze co mam robić!!do lekarza sie wstydze

Hmm...skoro się wstydzisz do lekarza, to pozostają ci jedynie domowe
środki: np. wyparzyć wrzątkiem chory organ. Wysoka temperatura często
niszczy bakterie i grzyby. Pierwotniaki raczej też.
Powodzenia!

3. Data: 2006-10-25 12:25:48

Od: "Greg" <n...@k...tylko.grupa> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> środki: np. wyparzyć wrzątkiem chory organ. Wysoka temperatura często
> niszczy bakterie i grzyby. Pierwotniaki raczej też.

Jeszcze se chłopak odparzy ... ;)

Udaj się do lekarza, najlepiej męszczyzny i nie ma się czego wstydzić.
Pomysl co będzie jak twój organ przeobrazi się w nie wiadomo co.

4. Data: 2006-10-25 12:29:48

Od: "Dr.Endriu" <nmp1(to_skasuj)@(to_skasuj)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Udaj się do lekarza, najlepiej męszczyzny i nie ma się czego wstydzić.
> Pomysl co będzie jak twój organ przeobrazi się w nie wiadomo co.

Swoją drogą, ciekawe gdzie on go wkładał ......że mu takie kwiatuszki
wyskoczyły :).....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

5. Data: 2006-10-25 13:42:58

Od: Zimbabwer <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam podobny problem tyle ze nie w ksztalcie kwiatuszkow a zwykle
krostki koloru skory. Mnostwo ich mam i mialem je nawet przed moim
pierwszym seksem. Nie wiem skad sie wziely i jak sie ich pozbyc.

6. Data: 2006-10-29 19:24:19

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ta sa gruczoly lojowo potowe
Użytkownik "Zimbabwer" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> ja mam podobny problem tyle ze nie w ksztalcie kwiatuszkow a zwykle
> krostki koloru skory. Mnostwo ich mam i mialem je nawet przed moim
> pierwszym seksem. Nie wiem skad sie wziely i jak sie ich pozbyc.

Kręcz szyjny wrodzony
powiekszona sledziona
rozpoznanie: RGP
soczewki