soczewki

1. Data: 2006-10-24 12:52:07

Temat: soczewki
Od: "Sloma" <tescem(usunto)@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje ze znajdzie sie tu jakis okulista.

Witam. Chciałbym sie dowiedziec, czy sa jakies roznice w budowie,
technologii pomiedzy soczewkami O2 Optix a Air Optix. Do tej pory nosilem
Acavue2 (+1,5), widzialem idealnie, moj lekarz polecil mi wlasnie O2.
Kupilem pare na probe(O2 Optix), widzialem dobrze. Po zamowieniu calego
opakowania przyszlo pudelko ale juz Air Optix. Niestety, teraz mam problemy
z idealnym widzeniem. O ile do blizy widze dobrze, mam problemy z patrzeniem
w dal. Z daleka juz nie przeczytam tablic rejestracyjnych. Wczesniej
czytalem. Wzrok sie napewno nie pogorszyl - w okularach +1,5 widze dobrze.
Moj lekarz twierdzi ze sa to calkowicie te same soczewki tylko w nowszym
(marketing) opakowaniu... Jesli lekarz ma racje, skad taka roznica w
widzeniu?!

2. Data: 2006-10-24 16:55:05

Temat: Re: soczewki
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kupilem pare na probe(O2 Optix), widzialem dobrze. Po zamowieniu calego
> opakowania przyszlo pudelko ale juz Air Optix.

Wg producenta to dokladnie te same soczewki, tylko inna nazwa (zmiana
marketingowa). Trudno powiedziec, dlsczego widzisz przez nie inaczej.

pozdr.

casus

3. Data: 2006-10-24 17:34:37

Od: "candina" <c...@o...p> szukaj wiadomości tego autora

> (marketing) opakowaniu... Jesli lekarz ma racje, skad taka roznica w
> widzeniu?!

nie wiem i tez mi nikt nie potrafi odpowiedziec na to pytanie...
ale czasem mam wrazenie, ze oko sie musi przwyzwyczaic do nowej soczewki....
od lat stosuje to same i zawsze mam problem z widzeniem w zalozonych nowkach
:)

4. Data: 2006-10-24 19:59:20

Od: "Sloma" <tescem(usunto)@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nosze od kilku lat. Na poczatku bausch lomb, pozniej te Acuvue, acuvue2,
nigdy problemow nie bylo.
W maju poprosilem o nowsze, dostalem jakies (chyba johnsona) - rowniez
widzialem zle, tak jakby brakowalo mocy do dali... Myslalem ze to moze
jakies problemy zwiazane z alergia - katar sienny itp.
Wrocilem do starych. Bylo gut.
Dziwne zeby zmiana pudelka podzialala na mnie tak mocno...:// CHyba nie
jestem wrazliwy na marketing...

ciągle gorąco i duszno mi
Nowe forum medyczne
rana na nodze - pomocy