problem z rachunkiem za prad

11. Data: 2006-02-16 13:19:39

Temat: Re: problem z rachunkiem za prad
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s wrote:
> Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
>
> Co miesiac sama sobie spisuje licznik i dzwonie do zakl.
> energetycznego podajac stan obecny (trzeba podac nazwisko, nr
> ewidencyjny i stan biezacy licznika-bez tych po przecinku). Zapisuje
> sobie w swoich notatkach i sprawdzam z rachunkiem, ktory przysylaja
> mi listem do domu. Zawsze sie zgadza zuzycie, tylko tak jakos te
> rachunki rosna...coraz wieksze!

No u nas, mimo ze staramy sie pilnowac i wylaczamy urzadzenia, rachunki co
miesiac sa co raz wieksze. Ale ogolnie to duzo odbiornikow mam w domu wiec
napewno nie zejde ponizej pewnego zuzycia.

Zazula

12. Data: 2006-02-16 13:41:05

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> Ale ogolnie to duzo odbiornikow mam w domu wiec napewno nie zejde ponizej
> pewnego zuzycia.

U mnie podobnie (dlatego wole placic co m-c) i... ciagle przybywa.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

13. Data: 2006-02-16 13:46:53

Od: Boban <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Feb 2006 20:21:45 +0100, Zazula napisał(a):

> Witam
>
> Dzisiaj dostalam rachunek za okres 5 grudnia - 5 lutego. To ze rachunek co
> miesiac jest wysoki jest normalne [bardzo duzo odbiornikow].
> W okresie pierwszym czyli 5.12 - 5.01 zuzycie jest 181 kWh.
> Natomiast od 5.01 do 5.02 zuzycie to az 479 kWh!

Wyjeżdżałaś gdzieś na święta czy Sylwestra w grudniu?

14. Data: 2006-02-16 16:06:42

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boban wrote:

> Wyjeżdżałaś gdzieś na święta czy Sylwestra w grudniu?

Nie, to do mnei przyjechano.

Zazula

15. Data: 2006-02-16 19:27:46

Od: "Cacek" <c...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Boban wrote:

witam
wlacze sie troche do tej dyskusji...
pod adresem
http://www.klient.enea.pl/index.php?adm=&sub_id=45&p
age_id=127&down=10 jest
kalkulator zuzycia energii elektr. Czy zuzycie z tej symulacji pkrywa się u
was z rzeczywistym??

pozdr
jacek

16. Data: 2006-02-16 19:46:40

Od: "rokko" <e...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cacek" <c...@p...pf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
age_id=127&down=10
> jest kalkulator zuzycia energii elektr. Czy zuzycie z tej symulacji pkrywa

policzyłem
moje jest ok. 20% wyższe :) niż to wynika z kalkulatora

Piotrek

17. Data: 2006-02-17 17:40:31

Od: "Majkaa" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rokko" <e...@w...net> napisał w wiadomości

> [...]
age_id=127&down=10

> policzyłem
> moje jest ok. 20% wyższe :) niż to wynika z kalkulatora

Tylko, że ten kalkulator jest dla określonego rejonu, gdzie są inne ceny
niż w pozostałych rejonach.
Każdy rejon ma swój cennik

Prasowanie :D
pościel wełniana- do uzytkowników