problem z zatrudnieniem lekarza

1. Data: 2006-07-13 17:20:44

Temat: problem z zatrudnieniem lekarza
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

prowadze prywatny gabinet stomatologiczny. Mam nastepujacy problem-pytanie:
jak rozliczyc sie z lekarzem pracujacym w moim gabinecie, na moim sprzecie i
moim materiale skoro nie moge go zatrudnic, gdyz przepisy nie pozwalaja na
zatrudnienie go. Czy mial ktos do czynienia z podobna sytuacja i jak to
rozwiazac jesli nie chce wchodzic w spolke?

dziekuje za wszelkie wskazowki
Piotr

2. Data: 2006-07-13 17:38:19

Temat: Re: problem z zatrudnieniem lekarza
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mial ktos do czynienia z podobna sytuacja i jak to
> rozwiazac jesli nie chce wchodzic w spolke?
>
> dziekuje za wszelkie wskazowki
> Piotr
Znajoma płaciła "za wynajem" gabinetu. Ona ma dzialalność i ten, od kogo
wynajmowała też. Cen nie pamiętam.

D.

3. Data: 2006-07-13 17:47:13

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mial ktos do czynienia z podobna sytuacja i jak to

> Znajoma płaciła "za wynajem" gabinetu. Ona ma dzialalność i ten, od kogo
> wynajmowała też. Cen nie pamiętam.
>
> D.
-----
dzieki za odpowiedz

nie chodzi mi o kwote. Czy jedyna forma rozliczenia byla faktura za wynajem
gabinetu, czy tez rozliczaly sie dwutorowo tzn. z jednej strony za wynajem a
zdrugiej tak jak ma to miejsce w centrach stomatologicznych czyli oddawala
okreslony procent swoich dochodow wlascicielowi gabinetu??

pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2006-07-13 17:54:01

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a zdrugiej tak jak ma to miejsce w centrach stomatologicznych czyli
> oddawala okreslony procent swoich dochodow wlascicielowi gabinetu??

Nie oddawała. Ale cena była tak skalkulowana, że właścicielowi się to
opłacało. A potem, jak dorobiła się nieco, założyła swój gabinet.

D.

5. Data: 2006-07-13 17:55:47

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moim materiale skoro nie moge go zatrudnic, gdyz przepisy nie pozwalaja na

Z ciekawości - jakie przepisy i dlaczego?
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

6. Data: 2006-07-13 17:56:14

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z ciekawości - jakie przepisy i dlaczego?
> --
> Samotnik
ustawa o zawodzie lekarza nie zezwala na zatrudnianie lekarzy specjalistow w
prywatnych przychodniach. Moze ktos z Was wie w jaki sposob wyglada
rozliczenie w centrach stomatologicznych?

pozdrawiam
Piotr

7. Data: 2006-07-13 18:11:20

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ustawa o zawodzie lekarza nie zezwala na zatrudnianie lekarzy specjalistow w
> prywatnych przychodniach.

Nie kumam - to jak funkcjonują wszelkie prywatne przychodnie, kliniki
chirurgii jednego dnia, centra medyczne itd? I czym uzasadniają, że
nie wolno?

To już rozumiem, dlaczego znajoma lekarka ma DG, chociaż nie ma nawet
swojego gabinetu, ona ich po prostu fakturuje. Tak to pewnie wolno?
--
Samotnik

8. Data: 2006-07-13 20:25:23

Od: "F.T." <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
MOze chodzi o Indywidualna praktyke lekarska?
Bo jak prowadziisz NZOZ np to zatrudniasz tylu lekarzy ilu chcesz

9. Data: 2006-07-13 20:34:58

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> MOze chodzi o Indywidualna praktyke lekarska?
> Bo jak prowadziisz NZOZ np to zatrudniasz tylu lekarzy ilu chcesz

tak. chodzi o prywatny gabinet. Mlodego stomatologa nie stac na wlasny
gabinet wiec bedzie korzystal z mojego lacznie ze sprzetem i materialami. W
jaki sposob ma on sie ze mna rozliczyc z uzyskanych dochodow od pacjentow?

pozdrawiam
Piotr

10. Data: 2006-07-13 20:37:56

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisał(a):

> ustawa o zawodzie lekarza nie zezwala na zatrudnianie lekarzy specjalistow w
> prywatnych przychodniach.
W którym punkcie? Niedawno przerabiałem tę ustawę i nie przypominam
sobie. Może podasz w jakim artykule, bo nie mam ochoty kartkować, a i
tak mogę przegapić.

Pozdrawiam.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE

pawelek79NIE-SPAMOWAĆ<MAŁPA>o2.pl

OT- zagadka z AM
krótkowzrocznosc a wysilek fizyczny
Wielka prosba - rozszyfrowanie wynikow krwi.
TORBIEL? W NERCE! u malucha
krew z zęba, dziąsła?