problem ze skaczącym cisnieniem

1. Data: 2006-01-13 10:57:43

Temat: problem ze skaczącym cisnieniem
Od: "Gosia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kobieta 27 karmiąca dziecko piersia już od pół roku. Do tej pory nie miała
żadnych problemów zdrowotnych. I nagle pojawiły sie bóle głowy (czasem
połączone z nudnościami) problem z cisnieniem a mianowicie :
120 / 103
115 / 96/
100 / 92
Dolna wartośc jest nieco podwyższona
Czy to może świadczyc o jakiś zaburzeniach hormonalnych ?? Co powoduje
wysokie cisnienie dolne i do jakiego lekarza się zgłosić
Zaznaczam że karmię dziecko piersią

2. Data: 2006-01-13 22:03:17

Temat: Re: problem ze skaczącym cisnieniem
Od: "Tadeusz" <t...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <> napisał w wiadomości

> 120 / 103
> 115 / 96/
> 100 / 92
> Dolna wartośc jest nieco podwyższona

nieco ???
przy tym skurczowym to bardzo podwyższona
niech natychmiast idzie do lekarza
dziwię się że tego jeszcze nie zrobiła
bo funkcjonować normalnie przy ciśnieniu 100/92 się nie da ...

Tadeusz

3. Data: 2006-01-14 18:34:55

Od: "ElaR" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czym grozi takie podwyższone cisnienie ?? Zawałem czy wylewem ??
Co można stosować na obniżenie cisnienia
Dziekuje za odpowiedzi

Użytkownik "Gosia" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy to może świadczyc o jakiś zaburzeniach hormonalnych ?? Co powoduje
> wysokie cisnienie dolne i do jakiego lekarza się zgłosić

Dobry ginekolog- ropień gruczołu Bartholina?
Dlugi bol brzucha - prosze o rade.
kolor krwi widoczny przez skórę?
klopotliwe problemy z pamieci
zabieg lekarski