problem ze wzrokiem

1. Data: 2006-11-07 20:29:17

Temat: problem ze wzrokiem
Od: "milkatrek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od niedawna zauwazylem ze pogarsza mi sie wzrok, tzn obraz z daleka jest
niewyrazny. Pracuje przy komputerze 8godz w pracy i 6-7 w domu. Praca
stresujaca i wyczerpujaca. W pracy mam dobrej jakosci monitor LCD w domu
laptopa. 28lat, zadnych klopotow ze zdrowiem. Od czasu do czasu uzywam
visine, jednak szukam czegos na noc na oczy poki co. Bardzo czesto oczy sa
czaerwone. Ktos wie co to za objawy. Wlasnie szukam dobrego okulisty w
okolicach Szczecina.

Pozdr.

2. Data: 2006-11-07 20:43:08

Temat: Re: problem ze wzrokiem
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> visine, jednak szukam czegos na noc na oczy poki co. Bardzo czesto oczy sa
> czaerwone. Ktos wie co to za objawy. Wlasnie szukam dobrego okulisty w

sprobuj krople nawilzajace bez konserwantow - popytaj w aptekach. Uzywaj
przy paracy z monitorem co 2-3 godziny po 1 kropli.

pozdr.

casus

3. Data: 2006-11-08 07:45:50

Od: Rafal M <rafalm1980_nospam@gaz_bezspamu_eta.pl> szukaj wiadomości tego autora

milkatrek napisał(a):

> visine, jednak szukam czegos na noc na oczy poki co. Bardzo czesto oczy sa
> czaerwone. Ktos wie co to za objawy. Wlasnie szukam dobrego okulisty w
> okolicach Szczecina.
>
> Pozdr.

to przemeczenie, samo powinno ustapic po odpoczynku

4. Data: 2006-11-10 18:47:57

Od: "Grzesiek" <W...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to przemeczenie, samo powinno ustapic po odpoczynku

Od kilku miesięcy miałem to samo,
pogorszenie wzroku wpłynęło na moje "ogólne osiągi" - podświadomie musiałem
bardziej skupiać się nad tym co widzę, nie ostre napisy w TV, delikatnie
podwojona czcionka w telegazecie, trudności w odczytaniu nazwy ulic
spotęgowane jesienną szarówką.

Jedna wizyta u okulisty. Wypróbowanie okularów/soczewek 0,5 i inny komfort
życia. Wszystko znów ostre jak dawniej, aż miło. Przez ostatni rok
nie zdawałem sobie z wady wzroku, i męczyłem sie z tym tylko.

--
Grzesiek

siusianie-to problem glowy czy pecherza?
Gdzie w Wa-wie mozna zrobic test metaboliczny moczu?
badanie na plodnosc
Yerba mate w wątroba
Z czystej ciekawości