problem ze wzrokiem

1. Data: 2006-01-12 21:40:27

Temat: problem ze wzrokiem
Od: "aselko" <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od 2 dni mam problem ze wzrokiem. Otoz wydaje mi sie ze kat widzenia w lewym
oku mi sie jakby zawezil i co jakis czas migna mi w lewym oku po zewnetrznej
stronie jakies biale kreski. Bylem wczoraj u okulisty ale pani sprawdzila
tylko standardowo wzrok popatrzala jakims swiatelkiem i na tym sie
skonczylo.
Mam 25 lat, przed monitorem do grudnia siedzialem jakies 10 godzin dziennie,
teraz jakies 2-3 godziny. Moze ktos spotkal sie z takimi objawami?
Dzieki za odpowiedz.

2. Data: 2006-01-12 23:17:02

Temat: Re: problem ze wzrokiem
Od: RaFiB <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aselko napisał(a):
> [...]
> Mam 25 lat, przed monitorem do grudnia siedzialem jakies 10 godzin dziennie,
> teraz jakies 2-3 godziny. Moze ktos spotkal sie z takimi objawami?

Te kreski to prawdopodobnie męty ciała szklistego. Poczytaj tutaj:
http://forum.sybase.com.pl/read.php?f=1&i=695&t=634&
v=f

pozdr
RaFiB

ciąża a prześwietlenie kręgosłupa
Jak Michael Jackson utrzymuje biala skore?
Rozstępy
Zatoki i brak patetu
białkomocz