problemy

1. Data: 2001-07-17 13:59:00

Temat: problemy
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku dobrych lat cierpie na dziwna przypadlosc, o ktorej nigdy nie
wspominalam zadnemu lekarzowi, bo nie jest szczegolnie meczaca, zarazliwa tez
nie :-) I jakos mi to umykalo....
Polega mniej wiecej na tym, ze mam wrazenie ze z jednej strony zuchwa wyskakuje
mi z "zawiasow". Wydaje przy tym dosc glosny dzwiek (moj maz blednie jak to
slyszy). Nie boli mnie to, nie puchnie - tylko od czasu do czasu cholernie
denerwuje. Mam niewielki przodozgryz, ktorym w niedlugim czasie zamierzam sie
zajac - moze on jest przyczyna? Czy mozna to (czyli przeskakiwanie) w jakis
sposob "bezinwazyjnie" zlikwidowac?

Bede wdzieczna za cenne rady

Marta

2. Data: 2001-07-18 10:05:26

Temat: Odp: problemy
Od: "Outsidre" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie
> zajac - moze on jest przyczyna? Czy mozna to (czyli przeskakiwanie) w

U mnie przyczyna przeskakiwania zawiasow jest gorna osemka ktora rosnie w
kierunku na zewnatrz tak ze przy szerokim otwieraniu paszczy slysze z lewej
strony lekki trzask. Z prawej strony osemka jeszcze nie wyrosla i tam jest
cicho.
byc moze wyrwanie gornych osemek sprawe rozwiaze.

3. Data: 2001-07-18 20:15:23

Temat: Re: problemy
Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cicho.
> byc moze wyrwanie gornych osemek sprawe rozwiaze.

Ja osemek jeszcze nie mam, a problem - tak. Zaczelo sie kiedys od
szerokiegio ziewniecia :-) Cos chrupnelo z jednej strony i tak zostalo. Od
tej pory od czasu do czasu pojawia sie (ostatnio jakos mam spokoj). Tez nie
boli, jednak jest ogromnym dyskomfortem, bo przeskakuje przy gryzieniu.
Kiedy mam spokoj, tez niestety nie jest tak ok., bo przy dluzszym gryzieniu
czegos twardego zaczyna mnie bolec, jakby ze zmeczenia. Pytalam dentysty, a
on na to: "Z tym sie zyje az do smierci, tez to mam" :-))) No i tak sie
sprawy maja...

Klaudia

4. Data: 2001-07-19 10:16:57

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie dajcie sie zbyc, takie dolegliwosci na pewno sie leczy. Tylko nie
wszedzie o tym wiedza. Opisy wskazuja na problemy ze stawem
skroniowo-zuchwowym (jedyny staw na ktorym sie nie znam :-)). Opis kamy_
sugeruje zwichniecie lub podwichniecie tego stawu. Jedyna rada to znalezc
chirurga szczekowego. On juz bedzie wiedzial...

5. Data: 2001-07-19 11:05:53

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Harmonet i inne leki
harmonet