problemy z nadcisnieniem

1. Data: 2002-01-19 08:30:14

Temat: problemy z nadcisnieniem
Od: "Krzysztof Dołharz" <d...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow,

Moj ojciec (60 lat) ma problemy z nadcisnieniem. Lezy wlasnie w szpitalu
laryngologicznym (blednik) i zmierzyli mu w pierwszym dniu cisnienie i mial
220/110. Po trzech dniach kroplowek i czegos tam cisnienie spadlo do
160/100.
Mam do Was prosbe, abyscie polecili jakies dobre leki na nadcisnienie. Cena
nie gra w tym przypadku roli.

Krzysiek

2. Data: 2002-01-19 09:01:52

Temat: Re: problemy z nadcisnieniem
Od: "Petek" <p...@p...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam do Was prosbe, abyscie polecili jakies dobre leki na nadcisnienie.
Cena
> nie gra w tym przypadku roli.

Dobor lekow "na nadcisnienie" nie jest sprawa tak prosta, jak by sie
wydawalo. Niezbedna w tym wypadku jest wizyta u lekarza, a nie tylko porada
na grupie farmaceutycznej. Sa rozne przyczyny nadcisnienia i rozne metody
jego leczenia. Tak wiec do lekarza!!!

Petek

3. Data: 2002-01-20 07:39:42

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

I to pilnie, bo ciœnienie rozkurczowe powy?ej 100 tonie s? ?arty.

jotem

4. Data: 2002-01-20 16:36:17

Od: "Lukasz K" <l...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Moj skolei używa ten lek, został przepisany prez lekarza : PRESTARIUM 4 mg,
rano 1 tabletka (na nadciśnienie). Mial na początku 160/110 i teraz tak po
20 dniach sie ustabilizowało do 140-150 / 80-85
Pzdr
Lukasz
Użytkownik "Krzysztof Dołharz" <d...@s...com.pl> napisał w
wiadomości news:a2bajo$824$1@news.tpi.pl...
> [...]
> 160/100.
> Mam do Was prosbe, abyscie polecili jakies dobre leki na nadcisnienie.

pytanie
Wirowanie w gradiencie Soli
Czy miód traci swoje wartości w gorącej wodzie?
Finalgon - gdzie można kupi
zyprexa