problemy z pokarmowym

1. Data: 2004-11-26 13:16:13

Temat: problemy z pokarmowym
Od: "pwl" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiec sprawa wyglada mniej wiecej tak...
mam przynajmniej kilkunastokilowa niedowage (65kg/178cm)
Staram sie jesc wiecej niz 3 posilki o tych samych porach, ale cos nie
wychodzi.
Od dwoch lat mecza mnie co jakis czas pojawiajace sie biegunki. Ale to nie
koniec.
Czesto po posilku musze odwiedzic WC, mam wrazenie ze organizm trawi 1/2
tego co
spozyje, a reszte wydala.
Ostatnio mialem dosc specyficzny bol jamy brzusznej. Ostry bol zaczynajacy
sie trzy palce ponizej
punktu styku ostatnich rzeber, konczacy sie lekko powyzej pepka. Myslalem,
ze to dwunastnica, ale okazalo sie
ze dotkniecie tej okolicy powoduje wydobycie sie dzwieku, tak jakby sie cos
"przelewalo".
Moze macie jakies sugestie, co zrobic w tej sytuacji?
U lekarza kiedys bylem, nic nie poradzil, wiec teraz nie chce isc w ciemno,
i powiedziec: "tu mnie boli", bo znowu
skonczy sie na jakis tabletkach i nic poza tym.

pozdr.
Pawel

2. Data: 2004-11-26 14:07:59

Temat: Re: problemy z pokarmowym
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i powiedziec: "tu mnie boli", bo znowu skonczy sie na jakis tabletkach i nic poza

Sugeruję jednak wizytę u lekarza. Parę możliwych przyczyn można wymyślić
nawet bez przerywania snu, ale jeśli nie zostaniesz co najmniej zbadany
fizykalnie, to nikt rozsądny NIC Ci więcej nie powie, możesz co najwyżej
otrzymać poradę, żeby pić swój mocz, albo przejść na spożywanie samej
słoniny smarowanej masłem - chyba sam rozumiesz, o co można rozbić takie
pomysły.
Co do rodzaju dochtora to gastroenterolog będzie chyba najwłaściwszy. Jak
nie chcesz płacić, to i tak musisz zacząć od POZ.

Krzysiek, EBP
Polacy potrafią wykończyć się sami, bez pomocy ościennych mocarstw

3. Data: 2004-11-26 14:19:06

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Nov 2004 15:07:59 +0100, Krzysztof (Suzuki Kokushu) wrote:

> [...] możesz co najwyżej
> otrzymać poradę, żeby pić swój mocz, albo przejść na spożywanie samej
> słoniny smarowanej masłem [...]

Nooo... przegiąłeś i jesteś niesprawiedliwy zwyczajnie. Przecież można
zjeść do tego cztery porzeczki albo pół śliwki.

BP, NMSP

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

[SPAM] !! DENTYSCI !! "Implantologia estetyczna"
Rh- rodziców, a Rh+ dziecka...
co zamiast?
[Portale medyczne] - Ginekologia, Pediatria
Szczepionka skojarzona przeciw żółtaczce typu A i B