problemy z ukladem trawiennym

1. Data: 2008-01-23 10:23:19

Temat: problemy z ukladem trawiennym
Od: Nitria <n...@g...com[usunto]> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos moze wie co to moze byc: staram sie jesc tak aby potem jeszcze
czuc sie glodna ale jak tylko zjem odrobine wiecej (mimo ze uczucie
glodu jeszcze nie mija) to po 15-20 minutach wygladam jak kobieta w 5
miesiacu ciazy. Podobnie jest po potrawach macznych, kaszach, warzywach
(poza salata pomidorami ogorkami cebula kukurydza i kilkoma podobnymi),
ciastach.
ten stan sie poglebia, ostatnio doszlo do tego ze po zjedzeniu np poczka
na pusty zoladek momentalnie wygladam jakbym byla w ciazy.
Dodam ze nigdy nie mialam uczulen pokarmowych i takowe nie wystepuja w
mojej rodzinie.
w ogole to teraz moge jesc tylko mieso i tych kilka warzyw wymienionych
powyzej.

Co to moze byc? i jak temu zaradzic? bo staje sie to delikatnie mowiac
wnerwiajace

2. Data: 2008-01-23 15:17:44

Temat: Re: problemy z ukladem trawiennym
Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powyzej.
>
> Co to moze byc? i jak temu zaradzic? bo staje sie to delikatnie mowiac

Przyczyn może być wiele, np. zespół jelita drażliwego, rozpoznanie zależy od
reszty objawów. U mnie zazwyczaj wiąże się to z zaostrzeniem nieżytu żołądka,
łagodzą te objawy zwykłe leki zobojętniające odczyn kwaśny. Ale to nie znaczy,
że u ciebie będzie to samo. Typowym lekiem przeciw wzdęciom jest Espumisan,
można spróbować.

pozdrawiam,
sure

3. Data: 2008-01-23 15:42:03

Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Np. tutaj jest trochę informacji:
http://www.pfm.pl/u235/navi/199923

s.

4. Data: 2008-01-23 19:37:03

Od: Nitria <n...@g...com[usunto]> szukaj wiadomości tego autora

Typowym lekiem przeciw wzdęciom jest Espumisan,

cały bajer że to nie są wzdęcia, poprostu po zjedzeniu wielu potraw
nawet w niewielkiej ilości czuje się jak kaczka karmiona sztucznie.
Odnośnie jelita drażliwego - to czy jego objawy dotyczą górnej części
przewodu pokarmowego?

5. Data: 2008-01-23 19:46:16

Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet w niewielkiej ilości czuje się jak kaczka karmiona sztucznie.
> Odnośnie jelita drażliwego - to czy jego objawy dotyczą górnej części

Mogą być odczuwane dośc wysoko, ale jeśli występują bezpośrednio po jedzeniu,
raczej pochodzą z żołądka. Btw, nie mam pojęcia, jak czuje się kaczka karmiona
sztucznie... :( Masz na myśli: "za bardzo najedzona"?

s.

ból pleców poniżej szyi
Jaka pasta wybielajaca ?
klękosiad