program nauczania religii w przedszkolu

1. Data: 2002-09-24 09:21:01

Temat: program nauczania religii w przedszkolu
Od: "AGA G." <k...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam programu nauczania religii w przedszkolach. gdzie go moge znalezc.
prosze o pomoc
--
Pozdrawiam.

2. Data: 2002-09-24 09:31:53

Temat: Re: program nauczania religii w przedszkolu
Od: "Teletubiś" <!@.":> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AGA G." <k...@w...opole.pl> napisał w wiadomości
> szukam programu nauczania religii w przedszkolach. gdzie go moge znalezc.
> prosze o pomoc
> Pozdrawiam.

Udaj się do najbliższej kruchty.
Amen. Alleluja

3. Data: 2002-09-24 09:39:16

Temat: Odp: program nauczania religii w przedszkolu
Od: "Marek N." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AGA G. <k...@w...opole.pl> napisała:
> szukam programu nauczania religii w przedszkolach. gdzie go moge znalezc.
> prosze o pomoc

Czesc !
Ago! Goraco polecam Ci wspaniala, moim zdaniem ksiazke, Elchelberger,
Samsom, Sosnowska "Dobra milosc - co robic, by nasze dzieci mialy udane
zycie" Dom Wydawniczy ego. Jest obecnie w ksiegarniach. Sa tam m.in.
fragmenty o nauczaniu naszych Maluczkich religii w przedszkolach. Kazdy ma
oczywiscie prawo do swojego zdania - mi osobiscie opinie przedstawione w
ksiazce podobaja sie.
A podstawowe pytanie? Czy Dzieci w przedszkolu sa juz gotowe psychicznie do
pozytywnego (mam na mysli pozytywny wplyw na Ich dalsze zycie) odbioru
tresci, emocji, jakie przynosza im lekcje religii?

Serdecznosci
Marek

CILS-gdzie zdawac
Szkoła DLC - angielski