program pegaz 2003 za 2006 rok

1. Data: 2007-01-13 12:54:40

Temat: program pegaz 2003 za 2006 rok
Od: Gupik <gupik25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś z was starał się o dofinansowanie do zakupu komputera, i ile
przyznano, i jakiego oddziału PFRON-u i jak długo czekaliście na
odpowiedz ?? za info, Dzięki.

2. Data: 2007-01-16 13:01:35

Temat: Re: program pegaz 2003 za 2006 rok
Od: "Dawa" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja się starałam i otrzymałam dofinansowanie 2500 zł.
Czekałam do grudnia, gdyż w sierpniu dostawali ci co się uczą i pracują.
Jeżeli się uczysz lub pracujesz to napewno otrzymasz dofinansowanie w
sierpniu..
pozdrawiam
Dawa

3. Data: 2007-01-19 16:06:32

Od: "plytta" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale czy to dofinansowanie jest dla każdej grupy inwalidzkiej?
bo ja jestem IIgrupy kiz aparatu ruchu

4. Data: 2007-01-26 12:49:52

Od: Gupik <gupik25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy po podpisaniu umowy i zakupie sprzętu urzędnicy z PFRO-nu robią
jakiekolwiek kontrole czy taki sprzęt nie został sprzedany ??

5. Data: 2007-01-26 15:34:07

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>a czy po podpisaniu umowy i zakupie sprzętu urzędnicy z PFRO-nu robią
>jakiekolwiek kontrole czy taki sprzęt nie został sprzedany ??

I to jest właśnie polska mentalność...

LM

6. Data: 2007-01-26 15:36:47

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-01-2007 o 16:34:07 LM <l...@g...pl> napisał(a):

> U?ytkownik "Gupik" <gupik25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisa? w
> wiadomo?ci
>
> I to jest w?a?nie polska mentalno?ae...

To jest mentalność polactwa - vide- ZIemkiewicz - "Polactwo"

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R
http://www.pietrasiewicz.salon24.pl/
Ludzie rodzą się wolni i równi wobec prawa. Potem każdy musi sobie jakoś
radzić

7. Data: 2007-01-26 15:56:05

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> napisał w
wiadomości news:op.tmrpnlda4zsuzp@adam...

> To jest mentalność polactwa - vide- ZIemkiewicz - "Polactwo"

Przepraszam, ale to powtarza się już n-ty raz Panie Adamie. Znowu ma pan
"kichę" z kodowaniem polskich znaków.
Niegdyś przekonywał Pan, że poprawne pisanie polskich znaków jest dowodem
szacunku dla czytających - sądzę, że poprawne kodowanie również...,
zwłaszcza jeśli dotyczy informatyka. UTF 8 nie jest chyba jeszcze standardem
Usenetu? Może jestem jednak w błędzie?

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

8. Data: 2007-01-26 16:23:29

Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Gupik" <gupik25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
>
> I to jest właśnie polska mentalność...

Czy pytanie o mechanizmy kontrolne jest czyms niewlasciwym?

--
PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem

9. Data: 2007-01-26 17:12:03

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-01-2007 o 17:23:29 Kasi i Przemek <s...@t...pl> napisał(a):

> Czy pytanie o mechanizmy kontrolne jest czyms niewlasciwym?

Oczywiście, że nie.

Przy czym jest pewną przesłanką.

10. Data: 2007-01-28 06:38:51

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

podpisales umowe ? i nie dziw sie ? a w zasadzie nie robia :-)
chyba ze ktos doniesie :-) ze robisz na panstwowa kase szwindle

zamiast waloryzacji dodatek
Re: Sensation: reduplication sexual penises. At present famous about 100 described at medical literature events.
a jednak zatrudniają...
to jak to w koncu jest??
ZUS i DG