prośba

1. Data: 2002-12-12 09:10:10

Temat: prośba
Od: "Agnieszka Bandrowska" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od dwóch lat nie wiem jak wzmocnić włosy - jestem po porodzie. Może ktoś zna
jakiś dobry przepis lub miksturę?
Pozdrawiam.
Agnieszka

2. Data: 2002-12-12 10:18:07

Temat: Re: prośba
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Bandrowska" wrote:

> [...]
> Od dwóch lat nie wiem jak wzmocnić włosy - jestem po porodzie. Może
> ktoś zna jakiś dobry przepis lub miksturę?

proponuje przejrzec archiwum pl.rec.uroda

Pozdrówka :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

3. Data: 2002-12-12 11:59:26

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile czasu minęło od porodu? Jeżeli tylko 2-3 miesiące, to wypadanie włosów w
tym okresie jest niczym niezwykłym. Moja znajoma ma 8 miesięczne dziecko i
włosy jej właśnie odrastają ;-). Ostatnio czytałem bardzo ciekawy artykuł na
ten temat:

http://www.resmedica.pl/zdlekarz998.html

Pozdrawiam, andrzej

> [...]
> Od dwóch lat nie wiem jak wzmocnić włosy - jestem po porodzie. Może
> ktoś zna jakiś dobry przepis lub miksturę?

Powazny problem
Leczenie nowotworu płuc za granicą
kiedy jakie tętno?
Re: [spam] Poznań -nauczyciel religii
Czy istnieje administracja szpitalem ? - Ważne dla mnie