prośba

1. Data: 2004-10-21 12:44:39

Temat: prośba
Od: "maciek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz ja, mam prosbe poszukuje strony z przepisami była czy nawet jest
taka strona, przepisy były poukładane wg rodzaji, hmm .... jakoś tak, cos
w nazwie było ze słowem "dobre", trzeba było się na tej stronie logować,
kilka razy adres na forum był już podawany, ale dysk mi sie sypnął i teraz
mam pusto.
--
Maciek

1. Data: 2004-10-21 12:48:29

Temat: Re: prośba
Od: "nusia" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kilka razy adres na forum był już podawany, ale dysk mi sie sypnął i teraz

Może chodzi o http://www.gotowanie.wkl.pl/przepisy.php

Danka

1. Data: 2004-10-21 13:13:56

Od: "maciek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora