[prośba] Wyniki badania - CMV i AFP

1. Data: 2006-01-28 08:40:37

Temat: [prośba] Wyniki badania - CMV i AFP
Od: "GosiaK" <g...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Odebrałam wczoraj wieczorem wyniki badań w kier. cytomegalii. Wyniki: IgG 5,49
(wg norm z tego laboratorium: wynik dodatni > 1,1); IgM 0,451(wg laboratorium:
wynik wątpliwy 0,400-0,499). Na wyniku mam napisane, że oznaczenie wykonano
metodą MEIA.
Jestem w końcówce 20 tyg. ciąży, badanie robiłam tydzień temu. Nie musze chyba
pisać o nieprzespanej nocy i nerwach... być może niepotrzebnych, ale wiadomo...
Mam więc tylko jedną prośbę - czy ktoś z Was może mi zinterpretować te wyniki?
Jest weekend, a do lekarza idę dopiero po niedzieli...

Mam też wyniki badań AFP. I tu również proszę o interpretację... Wynik: 47,0
(badanie robione w końcu 19 tyg. ciąży - normy wg laboratorium dla 19tyg. to
19,2 - 92,5).

Z góry bardzo dziękuję :o)

pozdrawiam
MałGosiaK
--
www.SiedemZyczen.pl
reklama nie musi być droga... sprawdź!

2. Data: 2006-02-24 23:17:14

Temat: Re: [prośba] Wyniki badania - CMV i AFP
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

GosiaK wrote:
> [...]
> (badanie robione w końcu 19 tyg. ciąży - normy wg laboratorium dla 19tyg. to

Witam!
Jestem w 12tc i wlasnie odebralam wynik cytomegalii -
IgG - 0,39 czyli ujemny
wynik IgM- 0,532 wg. takich samych norm jak w poscie powyzej-czyli
dodatni... (powyzej 0,5 = dodatni)
Wyniki odebralam przed weekendem a na dodatek mojej pani doktor nie ma
przez caly nastepny tydzien. Czy te wyniki swiadcza o tym, ze wlasnie
przechodze zakazenie "pierwotne" tym wirusem?Jestem zalamana bo
zupelnie nie wiem co robic...Powtorzyc test? I kiedy i w jaki sposob
lekarz moze zdiagnozowac, czy plod rozwija sie prawidlowo i czy nie
zostal zakazony cytomegalia? Czy ktos moze mi pomoc? Z gory dziekuje!
Mag

odmrożenie
wykwity na paznokciach
zła recepta czy lekarz ?