prosba o interpretacje wynikow

1. Data: 2004-03-23 08:45:50

Temat: prosba o interpretacje wynikow
Od: "Samuel" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grupo Szanowna,
pozwole sobie pokrótce przedstawic problem rodzinny: mezczyzna (moj brat),
lat 48, od osmiu miesiecy cierpiacy na dolegliwosci zoladkowo-jelitowe ma
nastepujace wyniki morfologii i ob: WBC - 6.6; RBC - 3.82; HGB - 5; HCT -
19.6; MCV - 51; MCH - 13.1; MCHC - 25.6; RDW - 19.8; BLD- 613; MPV 9.4;
PCT - 0.576; PDW - 16.7. OB 63.
Lekarz, do którego nadludzkim wysiłkiem udało mi się go zwabić, po
obejrzeniu wyników dał mu skierowanie do szpitala. Mój brat podziękował, i
powiedział, że nie skorzysta. I moje pytanie - czym to wszystko (za
przeproszeniem) smierdzi?
Samuel

2. Data: 2004-03-23 09:08:41

Temat: Re: prosba o interpretacje wynikow
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nastepujace wyniki morfologii i ob: WBC - 6.6; RBC - 3.82; HGB - 5; HCT -
> 19.6; MCV - 51; MCH - 13.1; MCHC - 25.6; RDW - 19.8; BLD- 613; MPV 9.4;
> PCT - 0.576; PDW - 16.7. OB 63.

wyniki nie są dobre ,nawet mniej niz dobre ,polecam przyjecie zaproszenia do
szpitala.
mało erystrocytów, kiepska hemoglobina, kiepski hematokryt, reszta tez zła i
to OB tragiczne
szybko lekarz.,nie ejstem lekarzem i nie wiem czym to śmierdzi ale szpiital
jak najbardziej na miejscu.

p.>

3. Data: 2004-03-23 09:52:31

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Zgadzam sie z przedmówcą. Również lekarzem nie jestem, ale wyniki nie są
rewelacyjne. Przy wizycie u lekarza, można było się zapytać go, co mówią te
wyniki i czym się sugeruje, kierując brata do szpitala.
Jednym proponuje się leczenie w szpitalu, nie korzystają, zaś inni nie mogą
się o to doprosić, kiedy potrzebują !

Marta

"Jeśli chcesz dobrze zrozumieć drugiego człowieka,
to wejdź w jego skórę i pobądź w niej przez kilka dni."

(GG: 3571564)

4. Data: 2004-03-23 20:15:25

Od: "Pswider" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

OB jest bardzo zle , wskazuje na ostry stan zapalny ,radzilbym tak jak
poprzednicy uda sie do szpitala w celu przebrowadzenia szczegolowych badan
Nie wolno tego lekcewazyc.

Pozdrawiam
Piotr

Tez jeszcze nie lekarz ;]