prosba o racuszki drozdzowe

1. Data: 2001-04-17 13:46:06

Temat: prosba o racuszki drozdzowe
Od: "Bartłomiej Jaworski" <d...@t...t4.ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos z grupowiczow wspomoze mnie na w/w przepis?
racuszki z jablkami robie ale mam ochote na takie drozdzowe, smazone na
patelni
czy ktos moglby...
Aska

1. Data: 2001-04-17 13:58:06

Temat: Re: prosba o racuszki drozdzowe
Od: "Aldik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> racuszki z jablkami robie ale mam ochote na takie drozdzowe, smazone na
> patelni

Toś mi teraz smaku narobiła ... Moja babcia robiła przepyszne, ale to bylo
dość dawno. Popatrzę w domu, może jakiś przepis się znajdzie. Nawet pamiętam
jak to się robiło, tylko te proporcje ... zmora kucharska.

Pozdrawiam

Aldik

1. Data: 2001-04-17 14:14:57

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bartłomiej Jaworski" <d...@t...t4.ds.pwr.wroc.pl> wrote in message
> czy ktos z grupowiczow wspomoze mnie na w/w przepis?
> racuszki z jablkami robie ale mam ochote na takie drozdzowe, smazone na
> [...]

Odsylam Cie do Twojego wlasnego postu z 8 .03. br o tej samej tresci pytania
i odpowiedzi z przepisami- czyzbys nie czytala ?

Jola L-L

banany smażone w cieście - całkiem wegańskie ;-)))
Mazurki z "Wyborczej"
kapusniaczek- szukam przepisu
Inny przepis na królewiec
farbowanie jaj