prostownica-prostowanie

1. Data: 2002-12-21 12:05:50

Temat: prostownica-prostowanie
Od: Ander Malcon <e...@p...rootshell.be> szukaj wiadomości tego autora

witam
chcialbym sie dowiedziec czy istnieja sposoby trwalego prostowania
wlosow;z tego co sie zorientowalem to istnieja produkty,ktore prostuja
wlosy do pierwszego mycia.Wiem,ze istnieja prostownice,ale czy one trwale
potrafia wyprostowac wlosy?W jakiej cenie sa najtansze prostownice?

z gory dzieki

1. Data: 2002-12-21 19:26:00

Temat: Re: prostownica-prostowanie
Od: "toja" <j...@a...pol.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ander Malcon" <e...@p...rootshell.be> napisał w wiadomości
> [...]
> wlosy do pierwszego mycia.Wiem,ze istnieja prostownice,ale czy one trwale
> potrafia wyprostowac wlosy?W jakiej cenie sa najtansze prostownice?

Prostownice też prostuję do pierwszego mycia i najlepiej ich używać w
połaczeniu z jakimiś specyfikami .
pozdrawiam ASia

1. Data: 2002-12-21 20:31:38

Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prostownice też prostuję do pierwszego mycia i najlepiej ich używać w
> połaczeniu z jakimiś specyfikami .
> pozdrawiam ASia

dokładnie tak, a najtańsze prostownice kupisz w hipermarketach za około
30PLN

Pozdr
Majka

1. Data: 2002-12-22 11:33:25

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wlosy do pierwszego mycia.Wiem,ze istnieja prostownice,ale czy one trwale
> potrafia wyprostowac wlosy?W jakiej cenie sa najtansze prostownice?

Byl juz temat - pozukaj w archiwum.
Jset trwala. ale dziala chyba na 3 miesiace o ile odbrze pamietam i
fryzjerzy jej nie polecaja.

Sandra

1. Data: 2002-12-26 01:11:11

Od: "dd" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chcialbym sie dowiedziec czy istnieja sposoby trwalego prostowania
> wlosow;

trwalych sposobow nie ma.. skret wlosa jest zalezny od ksztaltu cebulki
wlosowej.. a ten to juz warunek genetyczny.. trwale nie wyprostujesz, tak
jak trwale nie skrecisz.. zawsze kiedys odrosna :-)
Dorcia

tusz IsaDora
Pytanie o krem przeciwzmarszczkowy
mieszana cera mi wyschla