prosze mi zazdroscic

21. Data: 2001-12-05 23:27:42

Temat: Re: prosze mi zazdroscic
Od: "Natalia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miro" <m...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9ulvgb$4nj$1@news.tpi.pl...
Jest tak majestatyczna i ma metr średnicy, że chcę na niej
> przywalić tabliczkę "Pomnik Przyrody", choć nielegalnie (:-))... I tak
tego
> nikt nie zobaczy, bo to na moim prywatnym terenie. ALe SAM to będę widział
> (:-)). I moi nieliczni goście (:-))))...

jak Ci się chce, to możesz nawet załatwić, żeby to była oficjalna tabliczka.

Natalia

22. Data: 2001-12-06 15:16:56

Od: "Wojciech P" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On jest ciemno popielaty bardziej niz czarny, a siedziec sie na nim da, bo
ktos kiedys go obcial - juz po wyciagnieciu z wody, wzial sobie to co
chcial, a te czesc przyziemna - rozszeszajaca sie - zreszta najladniejsza -
zostawil. to jest zatem rozszerzajacy sie kloc - jakby go wkopac w ziemnie
z pol metra - to bylby stol naprzyklad - ale moim zdaniem on powinien byc -
i nie sluzyc niczemu!
wojtekpa
Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Wojciech P" <w...@p...com.pl> napisał w wiadomości
zgadzam

23. Data: 2001-12-06 16:10:27

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał(a):

> Chociaż, cholera kto wie ile nam Homo zostalo jeszcze czasu na tym
> padole?

No jakże! Przecież to wiadomo od ładnych kilkuset lat....
Ty Jerzy podpuszczasz nas.., ale przecież wiesz doskonale, że Majowie
określili finał moich winorośli, iglaków Jurka, storczykowtych Bogusława,
bylin Basi, tarasowych Krzysztofa też, i..... koniec wszystkiego innego,
na 23 grudnia 2012 roku...
Jak do tej pory w swoich przewidywaniach różnych zjawisk pomylili się
podobno nie więcej jak.... o 28 sekund!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Więc retorycznych pytań nie zadawaj.....
Pozdrawiam :-))))
Janusz

24. Data: 2001-12-06 20:29:26

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewentualnie mozesz wbić weń miecz i kto go wyciągnie ten właśnie ten będzie
Tym.
BoG

25. Data: 2001-12-06 20:31:59

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to jeszcze zdążę mieć i byliny i winorośla trochę tarasowych i storczyków
i ten koniec z tarasu np. oglądać.
Pozdrawiam
BoG

26. Data: 2001-12-07 00:38:29

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bylin Basi, tarasowych Krzysztofa też, i..... koniec wszystkiego innego,

Czesciej wymienia sie date 21 grudnie 2012. Oczywiscie to nie
wina Majow, tylko naszej niewiedzy, ze sa takie rozbieznosci.
Natomiast co sie tego dnia ma stac, to juz inna sprawa. Na
pewno konczy sie Dlugi Cykl (Long Count) w kalendarzu Majow.
I nastapic maja w zwiazku z tym wielkie zmiany. Na przyklad
skonczy sie czas taki, jaki znamy (liniowy). Natomiast co to
oznacza? To nie bedzie Koniec, to bedzie dopiero Poczatek.
Galaktycznych Winorosli Galaktycznego Janusza, Galaktycznych
Iglakow Galaktycznego Jurka itd. Patrzmy smialo i z nadzieja
w przyszlosc!

Ze zacytuje z Pamietnikow Mlodej Lekarki:
"Za oknem widac bylo nasza swietlana przyszlosc,
w ktora wierze coraz niezachwianiej."

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

27. Data: 2001-12-07 18:56:25

Od: Gamon' <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech P wrote:

> ALE mam cos, czego PROSZE ZAZDROSCCIE MI!!

A ja zazdroszcze nie typlko pnaika, ale i tego, ze masz go gdzie przytargac
(gdyby mi udalo sie cos takiego na jakims zwirowisku znalezc, to i tak na
parapecie by sie nie zmiescil), qwioec chyba wodzisz, ze zazdroszcze Ci
anjbardziej ze wszystkich (czy sa w tym konkursie przewidziane jakies nagrody -
chocby maciupkie, coby na parapet "weszly"?).

Zazdroszczam serdecznie,
robal.

28. Data: 2001-12-08 23:56:58

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech P <w...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> ALE mam cos, czego PROSZE ZAZDROSCCIE MI!!
> Otoz na terenie pobliskiego do mojej dzialki zwirowiska odnalazlem
porzucony
> pien wyciagnietego z wody debu. Wedle opiniii znajomego od drzew ma lat z
> 800 - jest wysokosci wielkiego chlopa, srednicy tez wielkiego chlopa - no
po
> prostu cudo przyrody.

Łoł !!! Też bym takiego chciała (:-((.
Chyba musisz go najpierw zakonserwować tak jak doradził Ci Jacek, bo na
powietrzu będzie pękać i zrobi się kruchy. A szkoda by było, bo to świadek
naszych dziejów.
Czarny dąb od dawna był wykorzystywany w meblarstwie do intarsji, ale też
robiono z niego trzonki do sztućców .Wadą takich sztućców jest to, że nie
można ich myć w zmywarce... Sprawdziłam (:-((.

Pozdrawiam - Jagoda

29. Data: 2001-12-09 11:19:44

Od: "Wojciech P" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie sadze, bym z 800 letniego debu robil sztucce, a jak zrobie, obiecuje -
nie bede myl w zmywarce. Rada. co do konserwacji jest nieco spozniona, bo on
(pien ow) jest wytargany z wody juz pare lat temu i zdazyl popekac. Ale to
mu nawet dodaje uroku, chociaz zmniejsza walory uzytkowe.
wojtek Pa
Użytkownik "Jagoda" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> robiono z niego trzonki do sztućców .Wadą takich sztućców jest to, że nie
> można ich myć w zmywarce... Sprawdziłam (:-((.

jak chodować mech ?
Konkurs
Wybor roslin-pytanie
Grzyby