prosze mi zazdroscic

1. Data: 2001-12-04 23:12:15

Temat: prosze mi zazdroscic
Od: "Wojciech P" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja jako nowy ogrodnik - a wlasciwie ogrodnik in spe - jestem w sytuacji, ze
wszystkim Wam wszystkiego zazdroszcze - pieknych ogrodow, wiedzy,
umiejetnosci, CZASU, ktory mieliscie okazje spedzic w swoich ogrodach -
czasu, ktorego ja juz nie dogonie.....
ALE mam cos, czego PROSZE ZAZDROSCCIE MI!!
Otoz na terenie pobliskiego do mojej dzialki zwirowiska odnalazlem porzucony
pien wyciagnietego z wody debu. Wedle opiniii znajomego od drzew ma lat z
800 - jest wysokosci wielkiego chlopa, srednicy tez wielkiego chlopa - no po
prostu cudo przyrody. I UWAGA - wlasciciel zwiorowiska mowi mi - a wez se go
pan. Wez to latwo powiedziec, ale zorganizuje kopare albo co i przetargam do
siebie. Na pytanie po co mi?
1. zebyscie go zazdroscili
2. zeby byl.

no i w tym miejscu prosze dopisywac wyrazy zazdrosci.
Wojtek Pa

2. Data: 2001-12-04 23:28:34

Temat: Re: prosze mi zazdroscic
Od: Iwona Sapijaszko <i...@w...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no i w tym miejscu prosze dopisywac wyrazy zazdrosci.
uhmmm, alem Ci zazdroszczem :) bo ja na swojej działce nie mam żadnego
pniaczka, ani drzewka i tak łyso jest jeszcze, a Ty masz pniaczek i
ściółkę będziesz miał niedługo i sosenki i jakże ja Ci zazdrrrrrroszczę
;)
tak szczerze
i nawet Cię nie pozdrowię :)
Iwona

3. Data: 2001-12-04 23:43:41

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to moze byc dąb czarny .
Cenny dla fabryk fortepianów.
Jeżeli jescze sa.
W g wiedzy ludowej obłozyc obornikiem, czekać co najmniej dwa lata by
powoli wysechł.
Wprzeciwnym wypadku drewno będzie kruche łamliwe itd.
Wspaniałe na ogrodowe rzezby .
Uszanowanie
Jacek

4. Data: 2001-12-04 23:52:03

Od: Iwona Sapijaszko <i...@w...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wspaniałe na ogrodowe rzezby .
a te pewnie by wydłybał Tadeusz Smal :)

pozdrawiam i dalej się skręcam z zazdrości
Iwona

5. Data: 2001-12-05 10:07:26

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

To bardzo cenne znaleziko! Gratuluje i zazdroszcze :-)

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

6. Data: 2001-12-05 11:24:31

Temat: Odp: prosze mi zazdroscic
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miro" <m...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
Ja mam u siebie wieelką daglezję (choć widywałem
> większe), której - o dziwo - jeszcze ludy nie ścięły na opał i na sprzedaż
> (rozwidlona na górze - może dlatego. Nie nadaje się do cięcia na
> deski)...Jest tak majestatyczna i ma metr średnicy, że chcę na niej
> przywalić tabliczkę "Pomnik Przyrody", choć nielegalnie (:-))... I tak
tego
> nikt nie zobaczy, bo to na moim prywatnym terenie.

Ostatnio w którymś z ogrodniczych czasopism (w "Ogrodach"?) opisywano ogród
ze starymi drzewami (m.in. cyprysik groszkowy, coś ze sto lat). Właściciele
trochę się postarali i konserwator przyrody uznał drzewo za zabytek czy
pomnik przyrody (wybacznie, fachowa nomenklatura mi umknęła). Pointa była
taka, że uniknęli wywłaszczenia pod budowane osiedle mieszkaniowe właśnie z
powodu tych drzew. Więc może warto konserwatora do daglezji doprowadzić?

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2001-12-05 11:26:17

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech P" <w...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Mam zamiar powaznie dac do obejrzenia ten kawal drzewa fachowcom! zgadzam
> sie - to kawal historii.

Nie zazdroszczę noszenia tego pniaka:-))
W jakim jest kolorze, bo słyszałam, że dąb po paruset latach w wodzie robi
się czarny? Próbowałeś coś odskrobać?

Fajnie by się na takich ośmiuset latach siedziało;)

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2001-12-05 13:56:14

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <w...@p...com.pl> wrote in message
> [...]
po
> prostu cudo przyrody.
> no i w tym miejscu prosze dopisywac wyrazy zazdrosci.

Szczerze zazdroszczę! Ja kupiłam malutką karpę - 4,5 kg - za 50 zł w centrum
ogrodniczym i mimo, że jest przepiękna, to do Twojego znaleziska ma się
pewnie jak kropla do wiadra. Może być dekoracją samą w sobie, ale planowałam
posadowić ją w ziemi i w zagłębieniach posadzić skalnice lub rojniki.

Majka

9. Data: 2001-12-05 14:56:22

Od: "Wojciech P" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to mam zaczatek do zbudowania fabryki fortepianow !! - nawet nie
wiedzialem!!

10. Data: 2001-12-05 14:57:52

Od: "Wojciech P" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo mnie sie wydaje, ze centra ogrodnicze, to w ogolnosci troche drogie
przedsiewziecia. Jestem przekonany, ze w okolicy kazdego z nas MOZNA ZNALEZC
COS WYJATKOWEGO, czego inni beda nam zazdroscic.!
Wojtek
Użytkownik "Majka" <m...@z...szczecin.pl> napisał w wiadomości

> [...]
planowałam
> posadowić ją w ziemi i w zagłębieniach posadzić skalnice lub rojniki.

jak chodować mech ?
Konkurs
Wybor roslin-pytanie
Grzyby