proszę o porad

1. Data: 2003-05-27 13:05:41

Temat: proszę o porad
Od: "Megi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam 44 lata wzrost 158 cm waga 70 kg !
muszę schudnąć bo mam ostrogi i nie mogę chodzić (ból jest nieprzeciętny)
nie jem dużo,
może coś poradzicie z góry serdeczne dzięki
Megi

2. Data: 2003-05-27 14:44:54

Temat: Re: proszę o porad
Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie jem dużo,
> może coś poradzicie z góry serdeczne dzięki

Witaj!
Niewiem co lubisz jesc...czy uprawiasz sport..to ze mało jesz to nie oznacza
ze schudniesz..organizm jest bardzo sprytny jak tylko zaowazy ze nie dajesz
mu odp ilosci jedzenia zaczyna sobie wszystko magazynowac...

Ja proponuje diete nisko weglowodanową Pana dr Atkinsa..ale to tylko dla
konsekwentych ...
Monti tez jest dobry ale jak kazda dobra dieta wymaga troszke wiedzy na jej
temat..Ksiazki, w sieci jest duzo porad..np na www.odchudzanie.pl ....a o
diecie niskoweglowodanowej dowiesz sie sporo na stronie www.sfd.pl dział
Odrzywianie - Dieta Tłuszczowa...

Pozdrawiam
Marieta

PS Ja niczego nie narzucam musisz zobaczyc hjaka dieta ci najbardziej
odpowiada...diety cud odradzam typu 13 kopenhadzka inaczej...lub jakies
grejfrutowe itp...schudniesz przede wszystkim z samej wody, masz 44 lata to
wez pod uwage ze u ciebie jak i u kazdego najlepiej powoli sie chudnie,
cialo nie jest sflaczałe, skura nie wisi itp:-)

Jesli masz jakies pytania pytaj tutaj lub na prywatny mail odpowiem jak bede
mogła i umiała:p

Marieta

3. Data: 2003-05-28 06:41:12

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 May 2003 15:05:41 +0200, Megi wrote:

> muszę schudnąć bo mam ostrogi i nie mogę chodzić (ból jest nieprzeciętny)

Mojej mamie na ostrogi pomogly ultradżwięki. Po kilku zabiegach problem
zniknął i nie pojawia się od lat.

--
Eva Sheers

kalafior - MM