prosze o przepis na gofry

1. Data: 2002-04-25 13:12:37

Temat: Re: prosze o przepis na gofry
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GosiaH <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> Jaką technikę koleżanka stosuje, że łączy bieg z jazdą rowerową?

Tak sie sklada, ze nie lacze jazdy rowerem i biegania!
Widze, ze dla niektorych musze napisac to zdanie jeszcze raz tak,
aby zostalo zrozumiane wlasciwie:

Dla mnie zarowno jazda rowerem, jak i bieganie stanowi przyklad
doskonalego polaczenia pojec: zdrowy i przyjemny.

> (mam alergię na rusycyzmy).

Przykro mi, ze akurat cos takiego udalo mi sie tu napisac.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-04-25 19:39:38

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał

> Przykro mi, ze akurat cos takiego udalo mi sie tu napisac.

a nie udało ;-)
tylko tak nam jest łatwiej mówić, więc często jest jadę na rowerze
zamiast rowerem. Sama też czasami tak powiem, ale zaraz to wyłapuję i
mam natręctwa ;-))))))))))

--
Pozdrawiam GosiaH
PS. W żaden sposób językoznawcą nie jestem, tylko mam uczulenie na

1. Data: 2002-04-26 07:44:37

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisała:
> tylko tak nam jest łatwiej mówić, więc często jest jadę na rowerze
> zamiast rowerem. Sama też czasami tak powiem, ale zaraz to wyłapuję i
> mam natręctwa ;-))))))))))

Wyjasnijmy juz do konca ta kwestie, abym Cie dobrze zrozumiala...
Jak powinno byc poprawnie po polsku:
jazda na rowerze, czy jazda rowerem?

> PS. W żaden sposób językoznawcą nie jestem, tylko mam uczulenie na
> rusycyzmy

No to tym bardziej sie nie zrozumialysmy...
Sadzilam, ze piszac o rusycyzmach, masz na mysli wyrazenie:
"polaczenie przyjemnego ze zdrowym".

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-04-30 13:37:38

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał

> Wyjasnijmy juz do konca ta kwestie, abym Cie dobrze zrozumiala...
> Jak powinno byc poprawnie po polsku:
> jazda na rowerze, czy jazda rowerem?

Obie ;-)

> No to tym bardziej sie nie zrozumialysmy...
> Sadzilam, ze piszac o rusycyzmach, masz na mysli wyrazenie:
> "polaczenie przyjemnego ze zdrowym".

No, nie. To u góry ;-)))

--
Pozdrawiam GosiaH
Rety, siediz to u mnie w kopiach roboczych az dzisiaj odnalazlam.

Czym posypac capuccino - kropka nad i ...
nalesniki z pieczarkami
takie sobie OT
afrodyzjak
Maka razowa