faszerowana papryka

1. Data: 2002-04-24 08:48:04

Temat: faszerowana papryka
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ach jaki mniamnieczny miałam wczoraj obiadek...
Co prawda zupełnie to nie sezon, ale po prostu musiałam... Kupiłam 4,
czerwone, 4 zielone i 4 żółte papryki. Nadziałam i upiekłam... Mniam...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-04-24 09:10:30

Temat: Re: faszerowana papryka
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aa5rjt$qar$1@news.onet.pl...
> [...]
> Co prawda zupełnie to nie sezon, ale po prostu musiałam... Kupiłam 4,
> czerwone, 4 zielone i 4 żółte papryki. Nadziałam i upiekłam... Mniam...

To znaczy jak dokladnie? Zielone nadzialas czerwonymi a czerwone zoltymi?
Gdzie skladniki?! Gdzie przepis?!
Dawaj tu zaraz szczegóły!
AniaK (dzis w nastroju czepialskim)

1. Data: 2002-04-24 09:22:43

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co prawda zupełnie to nie sezon, ale po prostu musiałam... Kupiłam 4,
> czerwone, 4 zielone i 4 żółte papryki. Nadziałam i upiekłam... Mniam...

Juz mi tu dawac szczegoly:))))))))
Jakie nadzienie itp.

Pozdrawiam.

Dominik.

1. Data: 2002-04-24 09:34:07

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana" <a...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiadomości news:aa5rjt$qar$1@news.onet.pl...

> To znaczy jak dokladnie? Zielone nadzialas czerwonymi a czerwone zoltymi?

E tam, przepis... To była moja wczorajsza wariacja na temat.
Papryki kazałam panu w sklepie wybrać najmniejsze... a i tak były duże.
Papryki należy dokładnie umyć (szczególnie po legendach o jakichś zatrutych
hiszpańskich paprykach wzięło mnie na dokładne mycie).
Potem je ścinam od szypułki - tak żeby wybrać nasionka i mam taką paprykę i
pokrywkę z dziurką.
No i to trza jakoś nadziać...
Kupiłam 70 dkg mielonego mięsa z indyka - bo mię naszło na łagodne.
Ugotowałam kilka łyżek kaszy jęczmiennej - tak prawie na miękko -
zagotowałam toto w mikrofali prze 5 minut na 900 W, a potem gotowałam około
12 minut na 250 W... Była jeszcze dość twarda, hmm... taka na sypko... Po
ugotowaniu na objętość prawie tyle ile mięsa.
Zmieszałam mięso z cebulą i kaszą. Doprawiłam solą pieprzem papryką i dużą
garścią liści świeżego oregano. Planowałam jeszcze dodać do farszu oliwę z
ołówek, ale mię się zapomniało. Nałożyłam toto do papryk, przykryłam
pokryweczkami i z trudem udało mi się te wszystkie papryki na raz zmieścić w
piekarniku. Miałam 6 w okrągłym szkle jenajskim i 2 razy po trzy w
podłużnych szklanych formach do ciasta (takich keksowych). Piekłam to z
godzinę tak mniej więcej połowę czasy na 200 stopni, a potem zmniejszyłam do
150. Aha... jak już były wsadzone do piekarnika, to sobie przypomniałam o
tej oliwie co to jej do farszu nie dodałam i o tym, że te papryki tam bez
tłuszczu na to szkło położyłam, więc je pochlustałam po wierzchu oliwą...
No i to by było na tyle...

1. Data: 2002-04-24 09:53:35

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aa5uad$2kd$1@news.onet.pl...

> E tam, przepis... To była moja wczorajsza wariacja na temat.
(i tu przepisik ciach go)
>No i to by było na tyle...

No i to rozumiem. Mniam...
Tak sie powinno na kuchnie pisac. Howgh.
;-)
AniaK (usatysfakcjonowana)

1. Data: 2002-04-24 10:33:13

Od: powietrze <w...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ana" <a...@e...com.pl> mówi:

> To znaczy jak dokladnie? Zielone nadzialas czerwonymi a czerwone
> zoltymi?

papricznyje matrioszki? ;-)

--
powietrze mailto:w...@o...pl l i v e
e v i l

prosze o przepis na gofry
Czym posypac capuccino - kropka nad i ...
nalesniki z pieczarkami
takie sobie OT
afrodyzjak