prosze o przepisik

1. Data: 2001-11-24 16:17:31

Temat: prosze o przepisik
Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo tak: z tego kuraka wywalilam kosci i ugotowane miesko mam na patelni
(sporo). Tak sobie mysle, co by tu z tym zrobic - byle NIE risotto. Wiec
moze macie jakis pomysl???
Kaska

1. Data: 2001-11-24 16:48:39

Temat: Re: prosze o przepisik
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

ja bym dodala beszamel (jeslijeszcze jest uzyj rosolu z tego
ptaka do sosu), starty zolty ser i popsikala cytryna.
a zeby bylo weselej...no dobra , nie beszmel to tylko sos bialy
lub cebulowy, bo ..saute cebule, zasypac maka, podsmazyc,
rozrzedzic rosolkiem, doac smietany, duso startego sera, kurczka
szcatki, juz. psiknac cytryna - DOPIERO wtedy dobre
Krysia

P.S. Akurat z Mechcia o drobiu rozmwaialam

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-25 06:00:30

Od: kamila slawinska <kamila@spamkiller. acedsl.com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Nov 2001 17:17:31 +0100, "Katarzyna Nowak"
<k...@p...wp.pl> wrote:

>Bo tak: z tego kuraka wywalilam kosci i ugotowane miesko mam na patelni
>(sporo). Tak sobie mysle, co by tu z tym zrobic - byle NIE risotto.

alez prosze:
ugotowane mieso pokroj w kostke. w miedzyczasie pzygotuj sos: jedna
obrana ze skorki mandarynke, drobniutenko posiekana, po lyzce sosu
sojowego,wytrawnej sherry i smietany oraz sok z jednej pomaranczy
wymieszaj dokladnie i podgrzej. w miedzyczasie na patelni rozgrzej
lyzke oliwy i wrzuc do niej rozgnieciony zabek czosnku. jak sie
zrumieni, wrzuc pokrojone mieso i smaz, az sie zrumieni na chrupiaco.
pod sam koniec mozna dorzucic obrane czasteczki drugiej mandarynki.
podawac ugotowanym na sypko ryzem, udekorowanym czastkami podsazonej
mandarynki i sosem. mozna do tego podac tez pokrojonego w czasteczki
pomidora.
u mnie w domu si eprzyjelo: szybko si erobi, a i niskokaloryczne...

pozdrowienia,
kamila
/"\ ||
\ / ASCII RIBBON CAMPAIGN || NO ATTACHMENTS
X AGAINST HTML MAIL || NO STATIONERY
/ \ AND POSTINGS || NO GRAPHICS

nie rozumiem, pomocy
sernik