prosze o radę - pielęgnacja twarzy 30tka, cera mieszana

1. Data: 2005-02-01 10:35:21

Temat: prosze o radę - pielęgnacja twarzy 30tka, cera mieszana
Od: Ania <l...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry,

podglądam grupę od dłuższego czasu. Mam nadzieję, że wspomożecie mnie
osobista i zbiorową mądrością :). Oględnie mółiąc nie jestem na bieżąco
z tym co na półkach.
Zawsze miałam problem z tłustą cerą, od kilku lat jest to typowa
mieszana, ze świecącym się T i podsuszającymi się policzkami. Teraz
zauwazyłam pierwsze delikatne zmarszczki pod oczami, na czole pod
światło też widzę gdzie się marszczę, jak myślę. I jednocześnie wciąż
problemy z zakórnikami itd. - widac taka karma. Wyglądam na kilka lat
mniej niż mam, ale mam wrażenie, że moja skóra zaczęła się starzeć w
przyspieszonym tempie - kilka lat temu zachorowałam na cukrzycę,
przypuszczam, że to dlatego. Może powinnam już zacząć aplikowac sobie
coś mocniejszego?

Zastanawiam się nad kremami na dzień i na noc. Ostatnio używałam serii
matującej Dermiki, ale mam wrażenie, że nie dość nawilża suche partie. W
dodatku musiałam czymś zapaćkać krem na dzień, bo z dnia na dzień popsuł
się, pierwszy raz w życiu mi się zdarzyło coś takiego! Może to i dobrze
świadczy o kremie, znaczy że te konserwanty w środku to nie z gatunku
"wyżerają wszystko co żyje".

Zastanawiam się też, jaki krem pod oczy. Uzywałam Dermiki, zapomniałam
nazwy, taki w niebieskiej cienkiej tubce, a ostatnio zachwalanej tu
Ziaji (pietruszkowy, kozie mleko)- Ziaja daje świetne uczucie
nawilżenia, ale mam wrażenie, że przydałoby mi się coś mocniejszego?

Reasumując: co byście dziewczyny poradziły 30tce z niepokojem
przeglądającej się w lustrze, cera mieszana? Dodatkowy problem: od
niedawna mieszkam w Niemczech i najchetniej kupiłabym coś tutaj. Kwota
jaką jestem w stanie przeznaczyć na kremy: do 25 euro-100
złotych/miesiąc; jesli nie doceniam cen to może byc nieco więcej.

Bardzo będę wdzięczna za poradę,
pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2005-02-01 15:58:11

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <l...@n...net> napisał w wiadomości

Na dzien krem nawilzajacy + porzadna ochrona UVA/UVB. Koniecznie krem pod
oczy. Na tluste partie mozesz stosowac miejscowe specyfiki zwezajace
pory/matujace. Ale nie przesadzalabym z tym matowaniem - jak piszesz,
zaczyna ci sie juz przesuszac skora.
Na noc - krem odzywczy/regenerujacy/neutralizujacy wolne rodniki. Z vit A,
C, E. Mozna juz sobie zafundowac okresowa kuracje retinolem (wtedy tez
koniecznie na dzien filtry). Na zaskorniki - hm, z tym jest problem...;)
Mozesz sprobowac regularnego pilingu, ewentualnie kwasow (np. effaclar K)
czy innych specyfikow powodujach zluszczanie naskorka. Najlepiej na noc, a
na to krem i krem po oczy.

1. Data: 2005-02-01 17:33:53

Od: Ania <l...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

zefirka wrote:

> [...]
> oczy. Na tluste partie mozesz stosowac miejscowe specyfiki zwezajace
> pory/matujace. Ale nie przesadzalabym z tym matowaniem - jak piszesz,

tak, tylko jesli sie nie pomaluje to sie blyszcze jak nie powiem co...
Czy jakis konkretny krem pod oczy bys polecila? Jakies cuda wianki?

> [...]
> czy innych specyfikow powodujach zluszczanie naskorka. Najlepiej na noc, a

Uzywam co kilka dni pilingu "Living dimensions" (kupilam kiedys u
kosmetyczki, chyab tak się nazywa) - jak stosuje go regularnie to efekt
jest wyrazny. Plus maseczki co jakis czas, z zielonej glinki albo
matujaca Sorayi.

Dzięki za pomoc,
ania

1. Data: 2005-02-01 21:07:49

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak, tylko jesli sie nie pomaluje to sie blyszcze jak nie powiem co...

No to na policzki mozesz stosowac krem nawilzajacy, a na strefe T cos
matujacego. Sa jeszcze bibulki matujace, puder itd.

> Czy jakis konkretny krem pod oczy bys polecila? Jakies cuda wianki?

Sama takowego cuda poszukuje ;) Ale zainwestowalabym w cos mocniejszego, niz
samo nawilzenie, np. botox-like. Teraz np. uzywam Elixine Iwostinu. O
dzialaniu mozesz poczytac tutaj:
http://www.iwostin.pl/prod.id_37.html

1. Data: 2005-02-01 23:23:18

Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

no ja myślę,że jednak najlepsze są naturalne metody zalecam 4 razy tygodniowo
bukkake

Rozszerzenie możliwości grupy!
Shiseido i data ważności
Maseczka z Avonu