protest poszkodowanych przez sluzbe zdrowia

1. Data: 2001-03-10 20:10:13

Temat: protest poszkodowanych przez sluzbe zdrowia
Od: k...@p...most.org.pl (Pracownia Karkonosze) szukaj wiadomości tego autora

od Stowarzyszenia Pacjentów Primum Non Nocere
s...@s...org.pl; www.sppnn.org.pl

Ponieważ umieraja kolejni poszkodowani a ofiarom
błędów lekarskich w Polsce, nadal nie udziela się
pomocy, wznawiamy protesty.

Dn 14 marca o godz. 14 spotykamy się przed Sejmem RP
z hasłem: "Nie milcz! Następnym możesz być Ty!"

Bliższe infomacje na stronie:

http://www.sppnn.org.pl/arch2/pr1403201/prot14-03-20
01.htm

- prosimy jeśli stan zdowia pozwala, o udział w proteście;
- prosimy o przesłanie tego e-maila dalej, tym wszystkim z którymi
posiadacie Państwo kontakt e-mail.

za zarząd stowarzyszenia
Adam Sandauer

2. Data: 2001-03-11 16:39:38

Temat: Re: protest poszkodowanych przez sluzbe zdrowia
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pracownia Karkonosze wrote:

> od Stowarzyszenia Pacjentów Primum Non Nocere
> s...@s...org.pl; www.sppnn.org.pl
>
> Poniewa? umieraja kolejni poszkodowani a ofiarom
> b??dów lekarskich w Polsce, nadal nie udziela si?
> pomocy, wznawiamy protesty.
>
> Dn 14 marca o godz. 14 spotykamy si? przed Sejmem RP
> z has?em: "Nie milcz! Nast?pnym mo?esz byae Ty!"

Tak mysle, ze jednak optymistycznie patrzycie na swiat.
jezeli ci poszkodowani, ofiary "bledow lekarskich" zdolaja
dojechac pod sejm, to moze to poszkodowanie nie jest takie znaczne

http://lista01.w.interia .pl
DEMONSTRACJA
Zapalenie mięśnia?
Zapalenie mięśnia?