prywatna klinika- choruję 7 lat! Pomocy!

następny post »
From: "Anna" <p...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: prywatna klinika- choruję 7 lat! Pomocy!
Date: Sat, 12 Aug 2006 12:37:00 +0000 (UTC)

Jestem zupełnie załamana, mam nadzieję że w Internecie znajdę pomoc! Choruję
od 7 lat , mam zawroty głowy, ciągle mi słabo, mam kołatanie serca, kiedyś
miałam parę razy częściowe zaniewidzenie. Chodzę oczywiście do lekarzy i tu
pojawia sie problem...Byłam u wielu specjalistów, miałam wiele badań wyniki w
normie, jedynie EKG Holter - skurcze dodatkowe. Każdy z tych lekarzy to
specjalista w swojej dziedzinie, więc widzi jakby fragmant organizmu.Brałam
leki od neurologa, kardiologa, a efekty takie ,,,,,,że czuję się coraz
gorzej. Bardzo chciałabym sie wyleczyć, bo mam małe dzieci, którym potrzebma
jest zdrowa matka. Wpadłam na taki pomysł, że może gdybym została przebadana
w szpitalu,to wreszcie by wyszlo co mi jest. Najgorsze w tym wszystkim jest
to, że przez te 7 lat nikt nie potrafił postawić mi diagnozy .trudno leczyć
się bez diagnozy, a gdy tak chhodze od jednego specjalisty do drugiego , a
lata płyną to też tylko pogarszam sytuację. Wiem, że w dzisiejszych czasach
służba zdrowia ma kłopoty i nie pprzyjmą na badania do szpitala, ale moż e
ktoś z czytających wie coś o jakiejś klinice prywatnej diagnostycznej w
Bydgoszczy lub Gdańsku, bo mieszkam w tym rejonie. Proszę!!!