przebarwienia na skorze po grzybku

1. Data: 2003-11-10 23:30:38

Temat: przebarwienia na skorze po grzybku
Od: "piotrek" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
czy to normalne ze po ciemno brazowej plamce (grzybica) zamiast owej plamki
mam bardzo delikatne przebarwienie tak jakby "pod skora"? Skora w tym
miejscu jest jakby ciemniejsza ale nie zawsze, czasem tego nie widac... Samo
mi zniknie czy po prostu nie wyleczylem do konca?

p.

2. Data: 2003-11-12 19:02:43

Temat: Re: przebarwienia na skorze po grzybku
Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Samo
> mi zniknie czy po prostu nie wyleczylem do konca?

Wydaje mi się, że przynajmniej niektóre z grzybów uciekają przed preparatami
miejscowymi w głąb skóry. Jak naprawdę jest w Twoim przypadku, trudno
powiedzieć.

Pozdrawiam, andrzej

rana po elektrokoagulacji
Wizyta u 100matologa