przechowywanie leku - JAK?

1. Data: 2004-04-14 16:07:31

Temat: przechowywanie leku - JAK?
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak przechowywać lek, na którego opakowaniu napisano, by był w temperaturze
od 5 do 15 stopni C i jak powiedziała aptekarka, nie powinno być ani mniej,
ani więcej. W lodówce za zimno, w pokoju na półce za ciepło. jest to lek,
który ma opakowanie wystarczające na około pół roku, zależy mi na tym, aby
przez ten czas był skuteczny i nie stracił nic na wartości. Na razie wpadłam
na pomysł, by włożyć go do pustego porcelanowego kubka (takiego z uchem, od
herbaty), w którym jest dość chłodno ;) ale na dłuższą metę... macie jakiś
pomysł?
Może lekarz się wypowie?

D.

2. Data: 2004-04-14 18:03:23

Temat: Re: przechowywanie leku - JAK?
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
temperaturze
> od 5 do 15 stopni C i jak powiedziała aptekarka, nie powinno być ani
w lodówce masz do 8 stopni- myślę, ze na drzwiach lodówki będzie OK.

Resuscytacja ciężarnej a zespół żyły próżnej dolnej
dobór okularów
Odpowiednia waga 20-letniego mężczyzny
ospa - pomocy blagam!!!
Re: coś na wymioty