przechowywanie muliny

From: "Iloneska" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: przechowywanie muliny
Date: Fri, 13 Dec 2002 09:28:35 +0100

Witajcie,

Wlasnie dostalam swoje zamowienie z Hobby Studio - ekspres, wyslalam w
sobote, a w czwartek juz bylo w domciu

Nio i mam to swoje pudeleczko na muliny. Moje wrazenia:
Na pewno smieszy mnie nawijarka - terkoce i nawijam nia wolniej niz w
rekach. No, ale bylo w zestawie.

Pudeleczko jest fajne. Jak porownalam wymiary z tymi z sewandso, to
okazalo sie, ze to jest to najwieksze. Mozna tam wepchnac tak z 80-100 mulin
(18 przegrodek po 5-6 mulin w jednej). Fajnym patentem jest check lista DMC,
gdzie obok numeru okresla sie polozenie muliny (np 385 A oznacz, ze ten
numer bedzie w przegrodce A, a na tej chceckliscie jest mapka podeleczka,
czyli przypisanie kazdej przegrodce literki.) Dzieki temu i wie sie, gdzie
dany numer jest i ma sie poukladane kolorami np, wiec do obrazkow, w ktorych
dobiera sie muliny na oko jak znalzal.

W sumie to najbardziej bylam ciekawa wielkosci kartonikow do nawijania-
okazalo sie , ze maja po 4 cm wysokosci,( z tej szerszej strony) tak wiec
swobodnie mieszcza sie do metalowych pudeleczek po czekoladkach ;-), w
ktorych przegrodki ltwo mozna zrobic z listewek

A i tak moim marzeniem jest takie cos:

http://stitchaholik.narod.ru/sovet.htm
(ps: oczywiscie znacie juz ten link)

pozdrowka
Ilona

Grazynko, mam juz kanwe na Kota Gustawa !!!!! I mulinki!!! Tylko musi
poczekac chyba do wiosny, bo wczesniej mam na tapecie prezent dla Mamy -
roze z Bucilli ;-)))

ps: ale wysmazylam liscik - z wcieciami tekstu przy akapitach ;-)))

ps2:
co do rozszerzen plikow, to pes jest do haftu maszynowego
http://www.realniftystuff.com/formats.html