przedszkolaki na wycieczce autokarowej ?

31. Data: 2006-06-08 20:47:20

Temat: Re: przedszkolaki na wycieczce autokarowej ?
Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
news:e692cp$g5a$1@inews.gazeta.pl...

> Sorry, że się wtrącę, ale... naprawdę uważasz, że tak małe dzieci MUSZĄ
> być
> wożone autokarem na przedszkolne wycieczki? Jeszcze starszaki/zerówkowicze
> jestem w stanie zrozumieć - dla nich to będzie wielka przygoda, ale
> 4-latki?

W naszym przedszkolu na wycieczki jeżdżą wszystkie grupy - trzylatki też. I
sobie chwalą :-) W autokarze najpierw pani opowiada, co będą robić (że
obejrzą bobry budujące tamy, będzie kulig, pieczenie czegoś przy ognisku
itp), potem wspólnie śpiewają piosenki. Podróż trwa krócej niż godzinę. A
sądząc po zdjęciach z wycieczek i opowieściach dzieci, to właśnie dla tych
mlodszych jest to największa przygoda.

pozdrówka
Karolina

32. Data: 2006-06-08 20:53:00

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dawaliście dzieciom na takie wycieczki przeciwdeszczowe kurtki na wszelki
> wypadek? Jakieś ubrania na zmianę?
> A jakieś kieszonkowe takim szkrabom dawaliście,

Panie zabierały ubrania na zmianę, które normalnie sobie leżą w szafce w
szatni (w razie oblania się sokiem, farbą lub katastrofy w toalecie),
ubranie wirzchnie tylko to, w którym dzieciaki normalnie idą do przedszkola
(nie wierzę, by przedszkolanki miały czas i możliwość zakładania każdemu
dziecku dodatkowej bluzy;-)), kasy nigdy nie dawalam, ale nasze
przedszkolaki na wycieczki jeżdżą do lasu.

pozdrówka
Karolina

Pieniązki na kolonie
sprawdz czy jestes uzalezniony od Internetu!
aukcja dla Marcina
Sprawdz czy jestes uzalezniony od Internetu!
audycje o przyrodzie