przedziorki??

1. Data: 2000-06-20 22:45:56

Temat: przedziorki??
Od: "Marzenna Kielan" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Na jednej z moicj roz, bardzo gwaltownie rozwijaja sie jakies dziwne
malenkie paskudniki, blyskawicznie tworzace pajecznynki. Czy to sa wlasnie
przedziorki i czym najlepiej je potraktowac? W rachube wchodzi jakis srodek
o niewielkiej klasie szkodliwosci. Ogrod rozano-powojnikowy mam bowiem na
balkonie, w srodku miasta.

Dziekuje i pozdrawiam - Marzenna

2. Data: 2000-06-23 08:55:08

Temat: Odp: przedziorki??
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz post "inwazja przedziorkow"

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

3. Data: 2000-06-30 01:47:58

Od: "JS" <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

najlepszym preparatem na przędziorka jest Tamaron, podobno, ale jest to
środek I grupy toksyczności. Polecam zastosowanie: Karate, Nissorun,
Vertimec (jest b.drogi), powodzenia
Użytkownik Marzenna Kielan <m...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:EuS35.36666$D...@n...tpnet.pl...

4. Data: 2000-07-01 19:59:55

Od: "JANUSZ" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JS <j...@j...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:i%S65.70568$D...@n...tpnet.pl...
> najlepszym preparatem na przędziorka jest Tamaron, podobno, ale jest to
> środek I grupy toksyczności. Polecam zastosowanie: Karate, Nissorun,
> Vertimec (jest b.drogi), powodzenia

Tamaron nie jest na przędziorka. Vertimec jest bardzo toksyczny, nie jest
zaliczany do I grupy tylko ze względów handlowych. Spróbuj Magus jest OK.

Pozdrawiam Janusz.

roze pnace
T-Bone na garden party
sprowadzanie nasion z zagranicy