przepis na "ptasie mleczko"

1. Data: 2003-04-18 07:25:28

Temat: przepis na "ptasie mleczko"
Od: " yeeezooo" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hi
produkty:
1. puszka mleka skondensowanego nie slodzonego
3. galaretki dowolne 3szt np. truskawkowa, cytrynowa, kiwi raczej kwaskawe

przepis:
1. galaretki zrobic wg przepisu na opakowaniu i wlac w glebszy talerz kazda
osobno, odstawic az sie sciagnie ale bedzie jeszcze prawie plynna :)))
2. mleko rozlac do 3 szklanek po rowno
3. wlac do wysokiego waskiego naczynia mleko i zaczac miksowac jak zacznie
sie ubijac dolozyc pierwsza galaretke i miksowac dalej, jak uzyskamy puszysta
piane przypominajaca troche gabke :))) nalezy wszystko przelac do formy
takiej tortowej z odpinanym brzegiem
4. to samo zrobic z druga szklanka mleka i galaretka po zmiksowaniu nalozyc
na pierwsza warstwe mamy juz dwie warstwy:)))
5. to samo z trzecia
6. odstawic do chlodnego miejsca

a po ok 1h mniam mniam slodkosci bardzo to lubie i tak lazac znalazlem ta
grupe wiec podzielilem sie moim przysmakiem :)))
Wesolych Swiat

1. Data: 2003-04-18 17:22:29

Temat: Re: przepis na "ptasie mleczko"
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> a po ok 1h mniam mniam slodkosci bardzo to lubie i tak lazac znalazlem ta
> grupe wiec podzielilem sie moim przysmakiem :)))

Zaiste potwierdzam, ze jest mniam!!!
Powiem nawet ze MNIAM MNIAM!!!

Zrobilem to Mojej Krolewnie (Fionie rzecz jasna), i wygladala na dosyc
zadowolona :D

Jestem Ci winien wdziecznosc, bowiem dzieki temu przepisowi moglem co nieco
podniec swoja reputacje (mam nadzieje) ;)

Rowniez zycze wesolych Swiat, twardych jajek i kielbaski, no i oczywiscie
mokrego dyngusa ;)

Pozdr.,
Serdecznie

Shrek

1. Data: 2003-04-18 17:35:04

Temat: "ptasie mleczko"
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Zrobilem to [ptasie mleczko] Mojej Krolewnie (Fionie rzecz
> jasna), i wygladala na dosyc zadowolona :D

Z okazji Świąt dostałam od Shreka "zajaczka" w postaci opisanego w tym wątku
ptasiego mleczka.

Naprawdę PYCHA!!!

Życzę Wam wszystkim, żeby nikomu nigdy ptasiego mleczka nie brakowało :)

Pozdrawiam w wielkanocnym nastroju,

Królewna Fiona

Kajmak z nieslodkiego mleka
Pijecie francuskie wina?